-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
rada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5668225c$0$694$65785112@news.neostrada.pl>
<n4992a$v2a$2@usenet.news.interia.pl>
In-Reply-To: <n4992a$v2a$2@usenet.news.interia.pl>
Subject: Re: Trybunalski wypadek
Date: Wed, 9 Dec 2015 15:33:51 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 38
Message-ID: <56683bd4$0$687$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.27.175.165
X-Trace: 1449671636 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 687 83.27.175.165:63837
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2573668
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Artur Miller" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:n4992a$v2a$...@u...news.interia.pl...
W dniu 2015-12-09 o 13:45, J.F. pisze:
>> http://wyborcza.pl/1,87648,19309658,nowy-sedzia-tryb
unalu-konstytucyjnego-jest-winny-wypadku-ranny.html
>> Profesor przedstawił jednak zupełnie inną wersję zdarzeń. Utrzymuje
>> on,
>> że wyprzedzał kolumnę kilku samochodów - od pięciu do ośmiu. Gdy
>> jechał
>> lewym pasem, ze środka kolumny wyjechał peugeot i zajechał mu
>> drogę.
>ślady i pozostałości powinny jednoznacznie wykazać na którym pasie
>doszło do dzwona... nie bardzo rozumiem w czym trudność.
Niekoniecznie, jesli plastiki sie rozprysly po calej drodze, a slady
opon gdzies na srodku jezdni zaczynaja.
>może trzeba jeszcze sprawdzić rejestr połączeń telefonicznych tego z
>tyłu.
Moze byc dobry trop ... ale tego z przodu tez.
Dziwne troche, ze swiadkow nie ma ... czyzby jednak byly tylko dwa
pojazdy w okolicy ?
A moze pismaki cos przekrecily - pan profesor sie zblizal do kolumny
na prawym pasie, drugi tez, i postanowil wyprzedzic (na tempomacie). Z
tylu dzwon, a kolumna pojechala dalej.
Swoja droga, to operator by pewnie liste potencjalnych swiadkow
ustalil - tych, co mieli komorki w odpowiednim czasie przy trzech BTS
... ale kto sie potem przyzna, ze wypadek widzial, ale nie zatrzymal
sie w celu udzielenia pomocy :-)
No chyba, ze pan profesor biegly w prawie i chetnych splawil
"dziekuje, zadna pomoc niepotrzebna, policja wezwana" ...
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.12.15 18:40 RadoslawF
- 10.12.15 10:28 r...@k...pl
- 10.12.15 10:45 J.F.
- 10.12.15 11:08 Artur Miller
- 10.12.15 11:32 yabba
- 10.12.15 11:27 masti
- 11.12.15 08:10 J.F.
- 11.12.15 08:51 szerszen
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-20 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-19 Kamerka sam. na tył
- 2024-12-20 Jak być bezpiecznym z Li-Ion?