    From: "Mr. Misio" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Tryb cichy - czasowo
    Date: Thu, 14 Mar 2013 02:27:04 +0100

    Użytkownik dizel na

    > Profile scheduler

    Dzieki, ze Ci sie chcialo :)

    Prawie spelnia oczekiwania. Ale jest do usuniecia. Nie chce dodatkowej
    ikonki. Za pomoga ktorej bede musial wykonywac za duzo tapniec, zeby
    ustawic to, co w e52 ustawialo sie 2 tapnieciami.

    Chce, zeby te opcje pokazywaly sie przy przytrzymaniu power.
    Tak jak te co sie tam dalej pokazuja.

    Po prostu, bez wzgledu na to, jaka to apka, to przytrzymanie power
    pozwala przelaczac profile. NAwet przy zablokowanym ekranie.

    Ale zakladam, ze sie nie da, bo to android
    i mam sie zadowolic protezą lub beznadziejnym androidowym rozwiazaniem
    :(

    Czy ktorys telefon z Androidem ma moze tak jak ja chce?