  • Data: 2016-11-14 13:19:33
    Temat: Re: Trwałość zapisów na nośnikach informacji
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Łukasz napisał:

    > tak, generalnie ma serwer zdjęć przez www i ma to sens - oglądam
    > miniaturki, większe tylko te które chcę.

    Nie twierdzę, że to jest zły pomysł tak w ogóle. Tylko że ktoś dał
    zły soft do tego sprzętu. Zbyt ambitny. Ale za to jaki fajny w opisach
    reklamowych.

    > Ale przy przerabianiu zdjęć zajmuje >90%xxx (gdzie x to chyba RAM,
    > ale głowy nie dam), lepsza wersja ma dać możliwość pracy na innych
    > serwerach (openERP którego mój obecny dysk nie obsługuje, czy też
    > Traccar którego odkryłem całkiem niedawno) - choćby dzięki szybszemu
    > zakończeniu tej czynności.

    A tu odwrotnie -- ktoś chce ustrojstwo, co samo będzie z wrzuconych
    zdjęć robić albumy z miniaturkami, więc musi dać odpowiedni hardware.

    > Co do poboru prądu to mam DS110j - 19/9W (dostęp/hibernacja), a chcę
    > kupić DS216play - 15/7W - oczywiście bez dysków

    Tyle może pobierać komputer z nowym Atomem. Podejrzewam, że sam NAS
    by się dało zrobić przy poborze mocy 1-2W.

    --
    Jarek