  • Data: 2013-01-21 17:51:18
    Temat: Re: Trwałość słuchawek
    Od: BAREK <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pewnie tak, co nie zmienia faktu, że u mnie telefony wytrzymują bez
    > problemu 2-3 lata, a potem przekazuję je dalej i nadal działają. Znam
    > też ludzi, którzy telefon muszą zmieniać co pół roku, albo latają z nimi
    > regularnie do serwisu, bo się ciągle "coś psuje". Wiem też jak te osoby
    > traktują te telefony i zupełnie mnie nie dziwi, że te telefony nie dają
    > rady...

    Sprzęt jest robiony co raz słabszy, możliwe, że z rozmysłem; bo jak się
    już fabrykę postawiło, to musi coś ona i w kolejnych latach w niej
    montować i komuś to wciskać.
    Może faktycznie większe upakowanie/ co raz większa uniwersalność sprzętu
    ma duży wpływ na trwałość?

    Co do użytkowania;
    -telefon to nie biżuteria, ma służyć; do pracy, do zabawy, do kontaktu.
    Jeśli idzie o moją osobę, to raczej obchodzę się z nowszymi tel. lepiej
    niż parę lat temu, bo; gadam co raz mniej, może więcej pisze, ale mniej
    jestem w "terenie", więcej w domu i biurze.
    Obecne telefony są już zbyt duże, aby nosić je w jednej kieszeni z
    portfelem lub kluczykami, teraz to raczej leżą w kieszeni marynarki lub
    kurtki, lub są przenoszone w ręce.
    Tymczasem służą co raz krócej i częściej wymagają kontaktu z serwisem.

    Bartek

    --
    Barek
    barek[]plusnet pl