  • Data: 2013-01-22 12:49:10
    Temat: Re: Trwałość słuchawek
    Od: Trybun <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-21 17:08, J.F pisze:

    > A np wsadzic w pokrowiec, aby zlagodzic upadki, utrudnic dostep
    > wilgoci, nie topic w wodzie, nie zginac w kieszeni w czasie jazdy
    > rowerem itp.

    Gdzieś wyczytałem że pokrowiec więcej może zaszkodzić niż pomóc.

    > Nie obiecuje, ale w innych telefonach jakos nie mam takich efektow.
    > A tatko ciagle uzywa ME45, no ale to byl telefon "odporny" :-)

    U mnie jedna Nokia ma chyba z 8 lat, i naprawdę trudno jej coś
    zarzucić.. Nawet wydajność baterii lepsza niż w niejednym nowym
    aparacie. Ale sporadyczne przypadki nie stanowią reguły. Oczywistą
    regułą jest tylko to że firmy wytwarzają coraz mniej trwałe urządzenia.

    > Watpie czy to sprawa sprzetu.

    A jednak - kilka prób z innymi telefonami jednak potwierdziło że chodzi
    o SE a nie o operatora.

    > No coz, moje sprzety maja juz swoje lata wiec sie nie wypowiem w
    > kwestii nowego ... natomiast ekologiczne lutowanie bezolowiowe na
    > pewno nie pomoze zachowac dlugiego okresu sprawnosci.
    >
    > J.

    Może właśnie ta pseudoekologia wymusza na producentach ograniczenia w
    trwałości ich wyrobów.. Jednak tak naprawdę to chyba idzie im o zyski.
    Tylko jakiś sabotażysta byłby zainteresowany wytwarzaniem sprzętu który
    wytrzymuje kilkadziesiąt lat.