  • 1. Data: 2016-06-17 20:08:13
    Temat: TrueStudio
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    link poszukiwany (tylko bez jaj)
    q...@g...pl

  • 2. Data: 2016-06-17 22:15:24
    Temat: Re: TrueStudio
    Od: Andrzej <d...@o...pl>

    > link poszukiwany (tylko bez jaj)
    > q...@g...pl
    Serwer Atollica nie działa?
    timor.atollic.com/truestudio

  • 3. Data: 2016-06-19 17:03:52
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    czytać aż zrozumie...

    Nikt tu nie widział linku do poprawionej wersji?

  • 4. Data: 2016-06-19 17:04:58
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    albo z innej beczki, czy liby od STMa działają z darmową wersją truestudio?

  • 5. Data: 2016-06-19 18:59:46
    Od: Andrzej <d...@o...pl>

    > czytać aż zrozumie...
    >
    > Nikt tu nie widział linku do poprawionej wersji?

    No i jak tu takiemu pomóc?
    Pytanie źle sformułuje, a potem jeszcze narzeka.
    Przepraszam, więcej nie będę.

  • 6. Data: 2016-06-19 21:19:41
    Od: "Mariusz" <l...@w...pl>

    > No i jak tu takiemu pomóc?
    > Pytanie źle sformułuje, a potem jeszcze narzeka.
    No i miało być bez jaj a tu jaja jak berety i w dodatku zbuki :D

  • 7. Data: 2016-06-19 21:54:57
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    taaaaakkkk...

    to dość typowe dla radykałów koalicji po/eu,
    jeszcze nie zdążę zadać pytania, a już się obrażają...

  • 8. Data: 2016-06-19 21:56:08
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    poza tuskiem i gronkieiwcz waltz oraz z gościami z oficjalnej listy
    moich wrogów Nikogo nie miałem zamiaru zdenerwować...