  • 1. Data: 2012-08-06 20:48:11
    Temat: Trudny wybór...
    Od: eSJot <s...@i...pl>

    witam,

    mam dylemat, który telefon wybrać ?

    Sony Ericsson Xperia Arc S, LG Swift L7, czy Samsung Galaxy S Advance ?

    Uprzejmie proszę o porady, Wasze typy...

    pozdrawiam
    sj

  • 2. Data: 2012-08-06 21:08:21
    Temat: Re: Trudny wybór...
    Od: "SJ" <S...@o...pl>

    ,>Sony Ericsson Xperia Arc S, LG Swift L7, czy Samsung Galaxy S Advance ?

    raczej IPHONE radze

    SJ

  • 3. Data: 2012-08-06 22:01:21
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-08-06 21:08, SJ wrote:
    > ,>Sony Ericsson Xperia Arc S, LG Swift L7, czy Samsung Galaxy S Advance ?
    >
    > raczej IPHONE radze

    Ja zas raczej odradzalbym

  • 4. Data: 2012-08-06 22:10:04
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 06 Aug 2012 22:01:21 +0200, atm napisał(a):

    > Ja zas raczej odradzalbym

    Co to, Ogólnopolski Dzień Dokarmiania Koliny?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Dlaczego znow robisz z siebie durnia ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 5. Data: 2012-08-06 22:19:09
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-08-06 22:10, Waldek Godel wrote:

    > Co to, Ogólnopolski Dzień Dokarmiania Koliny?

    Chyba nie zyczysz mu az tak zle ;]
    Apropos miliardow aplikacji na iPhone:
    http://simblog.pl/w-app-store-jest-ponad-400-tysiecy
    -aplikacji-ktorymi-nikt-sie-nie-interesuje

  • 6. Data: 2012-08-08 23:07:01
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    W dniu 06.08.2012 20:48, eSJot pisze:

    > mam dylemat, który telefon wybrać ?
    >
    > Sony Ericsson Xperia Arc S, LG Swift L7, czy Samsung Galaxy S Advance ?
    >
    > Uprzejmie proszę o porady, Wasze typy...

    Hm, żadnego z nich nie miałem w ręku, ale mimo to przedstawię moją
    subiektywną ocenę - plusy i minusy:

    LG L7:
    + Android 4.0.3 Ice Cream Sandwich
    + duży wyświetlacz (4.3")
    + NFC (operatorzy przebąkują coś o wprowadzaniu bezstykowych płatności
    mobilnych już w tym roku)
    - słaby procesor (1-rdzeniowy 1GHz)
    - dość mało RAMu (512MB)
    - brak możliwości nagrywania filmów HD (!) - tylko VGA
    - nie ma co liczyć na aktualizacje firmware: LG "słynie" z opóźnień

    SE Xperia Arc S:
    + Android 4.0.3 Ice Cream Sandwich
    + duży wyświetlacz (4.2")
    - dość mało RAMu (512MB)
    - jednordzeniowy procesor (ale nieco szybszy niż w LG)
    - mało pamięci flash dostępnej dla użytkownika (tylko 320MB) - karta
    microSD to KONIECZNOŚĆ

    Samsung Galaxy S Advance I9070:
    + wyświetlacz SuperAMOLED
    + dwurdzeniowy procesor (2x1GHz)
    + 768MB RAMu
    - Android 2.3.6 Gingerbread
    - najmniejszy wyświetlacz spośród tych trzech (4")
    - "odgrzewany kotlet" - to w zasadzie stara gwiazda I9000 na sterydach:
    więcej RAMu i dwurdzeniowy procesor - wcale nie jestem przekonany czy
    producent zdecyduje się na upgrade do ICS

    Ja wybrałbym Samsunga, bo wiem, jak kłopotliwy jest brak RAMu (512MB w
    moim starym I9000 przestało wystarczać - np. wkurzające ubijanie Skype'a
    przez system co kilkadziesiąt minut), a 256MB "do przodu" to zawsze coś.
    W dodatku bardzo lubię wyświetlacze Super AMOLED, bo na nich czerń jest
    po prostu czarna. Pogodziłbym się z pozostaniem na Gingerbread, chociaż
    w Samsungach nie ma problemu z wgrywaniem "nieoficjalnych" ROMów i
    wcześniej czy później ktoś zrobi port Jelly Bean. Z zapowiedzi Sony
    wynika, że ta Xperia nie dostanie oficjalnego JB.

    Być może jednak masz inne priorytety, np. większy wyświetlacz, wygląd,
    ICS od producenta - w takim razie doradzałbym Xperię. Nie widzę ani
    jednej realnej zalety LG, a 1GHz jednordzeniowy procesor oraz brak
    możliwości nagrywania filmów w rozdzielczości chociaż 720p w, było nie
    było, nie-budżetowym telefonie wprowadzonym na rynek w połowie 2012 roku
    to naprawdę żenada...

    Pozdrawiam,
    Marek