  • 11. Data: 2015-07-22 15:25:39
    Temat: Re: Trudność ze zdobyciem części do aut : dostępnośc = cena
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >ps
    >jak bym miał wybór saab mi się podoba ale podobno już go nie ma.
    >I problem z częściami.

    co bys nie wybral - im mniej popularne auto, tym ceny wyzsze.
    A tobie sie saab marzy ... ile tego w Polsce widziales ?

    J.

  • 12. Data: 2015-07-22 15:28:11
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-07-22 o 15:22, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup

    > Ale wiesz - gwarancja. Buty ci sie rozleca, spodnie, pralka, radio -
    > podobnie, dwa tygodnie na naprawe prosze czekac.
    > I specjalnie nie doskwiera.
    > A akumulator, opony, telefon, komputer - bedziesz czekal, czy kupisz
    > nowe, a potem serwis wyda ci tez nowe ?

    Temat był o kosztach a jak kupujesz nowe auto to nie płacisz bo masz
    gwarancję :)

    > Taki np Ford wymyslil specjalne klemy w akumulatorze.
    > I juz problem, gdzie to kupic, bo pasuja tylko do forda.
    > Nie taki duzy, w wielu sklepach bywaly, ale zawsze dodatkowy klopot.

    Mam Forda i o ile wiem to tylko z montażem jest problem bo jest dość
    dobrze ukryty ale może masz rację, mi przy okazji serwisu rok temu
    wymienili bo był już zdechły.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 13. Data: 2015-07-22 15:41:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-07-22 o 15:25, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > co bys nie wybral - im mniej popularne auto, tym ceny wyzsze.
    > A tobie sie saab marzy ... ile tego w Polsce widziales ?

    Kiedyś mój dłużnik miał saaba. Komornik mu go sprzedał. I mówi "dziwny
    ten dłużnik. Już samo to, że ma saaba o tym świadczy" ;)

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2015-08-13 23:43:08
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 2015-07-22 15:28, Chris wrote:

> [...]
    >
    > Mam Forda i o ile wiem to tylko z montażem jest problem bo jest dość
    > dobrze ukryty ale może masz rację, mi przy okazji serwisu rok temu

    W reno jak montowali silniki i pierdoły z Volvo S80/V70/850 to się
    je uznawało za tanie, bo duperele do silnika jakieś takie ze 3x tańsze.

    co do forda to chyba też 2.5 5 cyl 305 koni siedziało w którymś fokusie,
    i chyba w 100% na tanich częściach volvo.

    ---