-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.
pl!news.glorb.com!news-out.readnews.com!news-xxxfer.readnews.com!nx01.iad01.new
shosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl
!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <519d2e53$0$1229$65785112@news.neostrada.pl>
<519e8aa5$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
<o...@h...linksys>
<51a39f4f$0$1210$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <51a39f4f$0$1210$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Trudne zycie rowerzystow
Date: Mon, 27 May 2013 20:08:00 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
Lines: 26
Message-ID: <51a3a103$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.7.219.149
X-Trace: 1369678083 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26697 83.7.219.149:55200
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2493447
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
>> Albo zmienić prawo i dopuścić przejazd rowerem po przejściu "na
>> zasadach pieszego" czyli z ograniczoną prędkością i bez
>> "wtargiwania" bezpośrednio przed samochód.
>
>> Niestety aktualne prawo przewiduje właściwie tylko 2 skrajne
>> rozwiązania:
>> - albo jest przejazd rowerowy i rowery mają pierwszeństwo co jest
>> niebezpieczne
>> - albo jest przejście i trzeba rower przeprowadzać.
>> A najbardziej naturalne i logiczne rozwiązanie
>To skrzyżowanie z drogą rowerową BEZ pierwszeństwa rowerzysty.
>Wilk syty i owca cała, bezpieczniej się nie da, niż w przypadku gdy
>każdy ma obowiązek w pierwszej kolejności uważać na siebie.
Niestety, ale co ma robic rowerzysta na ruchliwej ulicy ? Czekac na
srodku az ci z drugiego pasa przejada ?
To jednak musi byc zorganizowane podobnie do pieszych - wtargnac nie
moze, ale na przejezdzie ma juz pierwszenstwo. Tylko rower jest za
szybki i moze nie zostawic czasu na hamowanie, wiec wracamy do
pierwszego pomyslu - na zasadach i z predkoscia pieszego ...
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.05.13 20:16 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
Najnowsze wątki
- 2025-02-15 Łódź => NodeJS Developer <=
- 2025-02-15 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-15 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-02-15 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-02-14 Zdalne załączanie grzałki bojlera elektrycznego
- 2025-02-14 Warszawa => Kierownik ds. kluczowych Klientów <=
- 2025-02-14 Częstochowa => Product Manager - Systemy infrastruktury teleinformaty
- 2025-02-14 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-02-14 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-14 Czy ma sens grupa news:pl.soc.polityka-prawna ? :-)
- 2025-02-14 e-paper
- 2025-02-14 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-14 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-14 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-14 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=