eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTroll pyta o liczniki przy sygnalizatorach świetlnychRe: Troll pyta o liczniki przy sygnalizatorach świetlnych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Cavallino <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Troll pyta o liczniki przy sygnalizatorach świetlnych
    Date: Sun, 13 Jan 2019 08:51:09 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 37
    Message-ID: <q1eqld$6j3$1@node1.news.atman.pl>
    References: <q1dkbj$1k4$1@node2.news.atman.pl> <q1dnis$3rh$1@node2.news.atman.pl>
    <5c3a6571$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <q1dpr8$6pc$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: c129-71.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1547365869 6755 85.221.129.71 (13 Jan 2019 07:51:09 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 13 Jan 2019 07:51:09 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.4.0
    In-Reply-To: <q1dpr8$6pc$1@node2.news.atman.pl>
    Content-Language: pl
    X-Antivirus: Avast (VPS 190112-6, 12.01.2019), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2648178
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 12-01-2019 o 23:31, Marek S pisze:
    > W dniu 2019-01-12 o 23:08, Tomasz Pyra pisze:
    >
    >> Są takie sterowniki - mają pętle indukcyjne w jezdni.
    >> W sytuacji kiedy dla kierunku poprzecznego nikt nie czeka, a dla
    >> kierunku z zielonym nadal przejeżdżają samochody, to czas trwania
    >> zielonego można nieco przedłużyć.
    >>
    >> Tylko trochę, bo w rzeczywistych warunkach okazuje się że nie
    >> wszystkie pojazdy są wykryte.
    >
    > W 3mieście na głównych trasach 100% sygnalizacji to wykorzystuje. Widać
    > to na asfalcie gdzie przed dojazdami do skrzyżowań znajdują się
    > "zasmołowane" nacięcia w jezdni. Czy to coś użytecznego daje? Szczerze
    > mówiąc nie dostrzegam. Te same skrzyżowania, które od lat przemierzam
    > generują te same efekty. Gdy załapię się na czerwoną falę, to będę nią
    > podążał do śmierci o ile nie zwiększę prędkości w mieście do np. 100
    > km/h między skrzyżowaniami. Wtedy załapuję się na zieloną falę.

    Albo te Wasze indukcyjne sterowanie po prostu nie działa, albo nie ma
    żadnej zielonej/czerwonej fali zależnej od prędkości.
    Jedno z drugim się kłóci - przy pierwszym wariancie zielone ma dostawać
    kierunek najbardziej obciążony, a nie ten który ma jakąś falę.

    Chyba że macie wersję light - tzn. czujniki działają tylko w przypadku
    małego ruchu, a generalnie działa standardowy program.

    >
    > Jak dla mnie, rozwiązanie jest na poziomie akademickim. Czyli w stylu:
    > ustawimy i zobaczymy co się dzieje. Nie rozwiązuje to kwestii płynności
    > ruchu.

    Ja bym powiedział, że ją zaburza.
    Przy zielonej fali, jak już raz poczekałeś na swoje zielone - to potem
    jechałeś dłuuuugo na zielonej fali.
    w Berlinie można tak było wyjechać z centrum na rogatki, bez drugiego
    zatrzymania się.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: