eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTrójkołowiec lekkiRe: Trójkołowiec lekki
  • Data: 2019-10-22 09:27:24
    Temat: Re: Trójkołowiec lekki
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2019-10-18 o 01:07, Zenek Kapelinder pisze:
    > Zdajesz sobie sprawę z tego że ocenianie czy coś jest normalne jest względne.
    Chwilowo samochody jakie jezdza po drogach są normalne. Ale swiat sie caly czas
    zmienia. Jeszcze niedawno samochody byly nienormalne bo normalne były konie.
    Transport ludzi w dużych miastach w dzisiejszym wykonaniu jest chory. Duże samochody
    wozace najczęściej jedna osobe. Ciągle problemy z parkowaniem. Bardzo niska średnia
    prędkość na poziomie 10-25km/h. Poza miastami samochody ze spalinowymi silnikami maja
    sens ale w miastach kończy się możliwość wykorzystywania współczesnych normalnych
    samochodów. Zabawie się w wizjonera. W niedalekiej przyszłości model transportu w
    dużych miastach to nowocześniejszy zbiorkom, prawdopodobnie bezpłatny. Uzupełniony
    małymi niekoniecznie elektrycznymi samochodami. Niewielka część tych małych
    samochodów będzie dostępna w wypożyczalniach a lwia będą stanowiły samochody
    prywatne. Uzupełnieniem będą urządzenia transportu indywidualnego. Trójkołowe
    jezdzidelko z linku spełnia wymagania transportowe przecietnego mieszkańca dużego
    miasta.
    >

    Warszawa. Bilet dobowy na 2 strefy - 26 zł. To ponad 5 l paliwa, czyli
    80-100 km zasięgu przy małym aucie. Jadąc autem mam znacznie taniej,
    nawet płacąc za parkowanie, jeśli załatwiam kilka spraw. Ale jak to
    mówią - chytry dwa razy traci. Więc miasto jest zakorkowane, a jedyną
    metodą preferowaną przez urzędników jest podnoszenie opłat za
    parkowanie, co wywołuje skutek odwrotny do zamierzonego - kiedy
    parkowanie było bezpłatne to poza tymi, którzy przyjechali bardzo
    wcześnie do miasta - nie było się co tam pchać, bo wszystkie miejsca
    parkingowe zajęte praktycznie do fajerantu. Teraz, gdy sa opłaty, jest
    znacznie łatwiej - zawsze się znajdzie jakieś miejsce do zaparkowania.
    Zatem opłaty gwarantują większą wymienność aut na miejscach
    parkingowych. A więc kiedyś w przybliżeniu przyjeżdżało do miasta tyle
    aut, ile było miejsc parkingowych, a teraz - oceniam że co najmniej 2x
    tyle. I widać to na ulicach...
    T.

    Ps. Ale oczywiście Ratusz twierdzi, że podnosi ceny biletów w interesie
    mieszkańców. Bilety mają ceny europejskie, ale zarobki jeszcze takie nie
    są... Dla informacji - bilet jednorazowy - 4,40 zł.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: