-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin1!goblin.stu.neva.r
u!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrad
a.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Trójkołowiec lekki
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <qo2j59$sj1$1@news.icm.edu.pl>
<8...@g...com>
<qoan50$lda$1@news.icm.edu.pl>
<3...@g...com>
From: "T." <k...@i...pl>
Date: Tue, 22 Oct 2019 09:27:24 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.9.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <3...@g...com>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: base64
Lines: 44
Message-ID: <5daeaf5e$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 79.191.87.113
X-Trace: 1571729246 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 31100 79.191.87.113:64133
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2664100
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2019-10-18 o 01:07, Zenek Kapelinder pisze:
> Zdajesz sobie sprawę z tego że ocenianie czy coś jest normalne jest względne.
Chwilowo samochody jakie jezdza po drogach są normalne. Ale swiat sie caly czas
zmienia. Jeszcze niedawno samochody byly nienormalne bo normalne były konie.
Transport ludzi w dużych miastach w dzisiejszym wykonaniu jest chory. Duże samochody
wozace najczęściej jedna osobe. Ciągle problemy z parkowaniem. Bardzo niska średnia
prędkość na poziomie 10-25km/h. Poza miastami samochody ze spalinowymi silnikami maja
sens ale w miastach kończy się możliwość wykorzystywania współczesnych normalnych
samochodów. Zabawie się w wizjonera. W niedalekiej przyszłości model transportu w
dużych miastach to nowocześniejszy zbiorkom, prawdopodobnie bezpłatny. Uzupełniony
małymi niekoniecznie elektrycznymi samochodami. Niewielka część tych małych
samochodów będzie dostępna w wypożyczalniach a lwia będą stanowiły samochody
prywatne. Uzupełnieniem będą urządzenia transportu indywidualnego. Trójkołowe
jezdzidelko z linku spełnia wymagania transportowe przecietnego mieszkańca dużego
miasta.
>
Warszawa. Bilet dobowy na 2 strefy - 26 zł. To ponad 5 l paliwa, czyli
80-100 km zasięgu przy małym aucie. Jadąc autem mam znacznie taniej,
nawet płacąc za parkowanie, jeśli załatwiam kilka spraw. Ale jak to
mówią - chytry dwa razy traci. Więc miasto jest zakorkowane, a jedyną
metodą preferowaną przez urzędników jest podnoszenie opłat za
parkowanie, co wywołuje skutek odwrotny do zamierzonego - kiedy
parkowanie było bezpłatne to poza tymi, którzy przyjechali bardzo
wcześnie do miasta - nie było się co tam pchać, bo wszystkie miejsca
parkingowe zajęte praktycznie do fajerantu. Teraz, gdy sa opłaty, jest
znacznie łatwiej - zawsze się znajdzie jakieś miejsce do zaparkowania.
Zatem opłaty gwarantują większą wymienność aut na miejscach
parkingowych. A więc kiedyś w przybliżeniu przyjeżdżało do miasta tyle
aut, ile było miejsc parkingowych, a teraz - oceniam że co najmniej 2x
tyle. I widać to na ulicach...
T.
Ps. Ale oczywiście Ratusz twierdzi, że podnosi ceny biletów w interesie
mieszkańców. Bilety mają ceny europejskie, ale zarobki jeszcze takie nie
są... Dla informacji - bilet jednorazowy - 4,40 zł.
Następne wpisy z tego wątku
- 22.10.19 09:29 T.
- 22.10.19 12:36 J.F.
- 22.10.19 12:43 J.F.
- 22.10.19 16:54 Cavallino
- 22.10.19 19:47 kk
- 22.10.19 20:11 Marcin N
- 22.10.19 20:21 kk
- 22.10.19 21:53 Zenek Kapelinder
- 22.10.19 22:14 Zenek Kapelinder
- 22.10.19 22:48 kk
- 22.10.19 22:53 kk
- 22.10.19 23:55 Zenek Kapelinder
- 23.10.19 00:53 kk
- 23.10.19 11:54 Zenek Kapelinder
- 23.10.19 23:47 kk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=