  • 11. Data: 2012-05-01 20:19:16
    Temat: Re: Troche z Kawasaki, troche z kombajnu
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-05-01 19:17, Monster pisze:

    > Ano robią,nawet Brat Pita sobie sprawił,kosztuje kupę szmalu-taniej i
    > lepiej wyremontować jakieś zwłoki i wsadzić piec od BMW.

    http://www.imz-ural.com/

    akurat 9999$ to dla brata Pita tyle co za syta kolacje. A i ta kpewnie w
    promocji dostal albo i za darmo.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 12. Data: 2012-05-01 21:11:25
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-05-01 20:19, Kuczu pisze:

    > http://www.imz-ural.com/
    >
    > akurat 9999$ to dla brata Pita tyle co za syta kolacje. A i ta kpewnie w
    > promocji dostal albo i za darmo.

    Jest też strona po naszemu.
    http://www.ural-polska.pl/

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 13. Data: 2012-05-01 22:33:11
    Od: amos <g...@g...com>

    On 1 Maj, 21:11, Monster <a...@o...pl> wrote:
    > Jest też strona po naszemu.http://www.ural-polska.pl/

    Wiki mowi, ze i Dniepry tluka w Kijowie po dzis dzien.

    Strona producenta: http://www.kmz.com.ua/

    --
    amos

  • 14. Data: 2012-05-02 10:17:44
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-05-01 22:33, amos pisze:

    > Wiki mowi, ze i Dniepry tluka w Kijowie po dzis dzien.
    >
    > Strona producenta: http://www.kmz.com.ua/
    Wiki często się myli,nie tak dawno zjechały ostatnie sztuki.Ural też
    ledwo ciągnie i nie wiadomo czy się z tej małej produkcji utrzyma.
    Tyle że takiego nowego Dniepra nie chcę za darmo,jakość była
    porażająca-jedno z ważniejszych kryteriów przy zakupie-produkcja sprzed
    1980r,gwarantowane 50% mniej problemów:-)
    Tak samo większość części-poszukiwane są robione w CCCP,większość nowych
    strach zakładać.
    Np.gumowe sprzęgiełko na wale napędowym mam jeszcze oryginalne,nowe
    potrafi się rozlecieć już po 50km.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 15. Data: 2012-05-02 14:39:50
    Od: amos <g...@g...com>

    On 2 Maj, 10:17, Monster <a...@o...pl> wrote:
    >   Wiki często się myli,nie tak dawno zjechały ostatnie sztuki.Ural też
    > ledwo ciągnie i nie wiadomo czy się z tej małej produkcji utrzyma.

    Wlasnie sam sie zastanawialem jaki jest "target" dla tych motocykli.
    Niby troche unowoczesniony (ma tarcze) ale...

    Jako eksponat historyczny jest doskonaly, tylko czy sam bym sobie cos
    takiego kupil? Chyba jedynie z sentymentu.

    Dzis juz nikt pol motocyklem nie orze, w tren lepiej sprawdzi sie
    jakies enduro. Na szose, to juz zupelnie slabo. Dla funu? Jakiego
    funu, skoro nowe czesci potrafia rozleciec sie jak piszesz po krotkim
    czasie eksploatacji.

    --
    amos

  • 16. Data: 2012-05-02 21:40:40
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-05-02 14:39, amos pisze:

    > Wlasnie sam sie zastanawialem jaki jest "target" dla tych motocykli.
    > Niby troche unowoczesniony (ma tarcze) ale...
    Dla kasiastych jako nowa zabawka.
    > Jako eksponat historyczny jest doskonaly, tylko czy sam bym sobie cos
    > takiego kupil? Chyba jedynie z sentymentu.
    Po co?jako historyczny można kupić zabytkowy po prawdziwym
    remoncie,wtedy można mieć sentyment:-)
> [...]
    > jakies enduro. Na szose, to juz zupelnie slabo. Dla funu? Jakiego
    > funu, skoro nowe czesci potrafia rozleciec sie jak piszesz po krotkim
    Właśnie dla funu-innego zabytka szkoda byłoby mi topić w błocie,wściekać
    się zimą:-)
    Na szosę do pyrkania,jak każdym staruszkiem,naprawdę jest
    klimat-normalnie nie lubię jeździć w nocy,ale takie pyrkanie przez
    lasy-bajka..
    Wszelkie wyprawy w Tajgę itp. sprawdzają się super,napakujesz full
    bagażu a w razie W naprawisz u każdego kowala.
    Do podróży z dzieciakami też bajka.
    Nowe części są różne,sporo jest robionych u nas,jak sobie zrobisz dobry
    remont to pojeździsz.

    --
    Tomek
    BMW R1100S