  • 11. Data: 2009-12-02 04:55:05
    Temat: Re: Trochę (ot) dystanse-przejściówki lub tokarz...?
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Tytus pisze:
    > Siemka
    > *** "zbigi"
    > No zem sie zdziwil, ze taki wymiar podajesz dla VW. Z kolei Fiat ma
    >
    > No way'n (byc moze fuking) :
    > 98 wloszczyzna

    Toc mowie! :)

    > 100 spadkobiercy Hitlera (w wersji standard) i to co udalo im sie
    > zagarnac podczas SWW
    > sport 108
    > ford 114 z tego co pamietam.

    A dziekowac, dziekowac :)

    > Sa jeszcze jakies posrednie dziwactwa - europejskie.
    > Ciekawe sa sposoby pomiaru przy 5 mocowaniach

    Jakie ciekawe? Zupelnie takie same - podaje sie srednice podzialowa
    otworow i tela. :P
    BTW Te pizze, cos ja chwalil, to jadles w podziemiach remizy w Kamiensku
    czy raczej w Kleszczowie? ;)
    --
    zbigi (i stopka zastepcza) ;)

  • 12. Data: 2009-12-02 06:22:22
    Od: "Tytus z fabryki" <v...@o...pl>

    Siemka
    ***"zbigi"
    Jakie ciekawe? Zupelnie takie same - podaje sie srednice podzialowa otworow
    i tela. :P

    No i wiadomo skad sie pentagram wzial :)

    *** BTW Te pizze, cos ja chwalil, to jadles w podziemiach remizy w Kamiensku
    czy raczej w Kleszczowie? ;)

    Z tylu za remiza - taka troche tajna knajpa, w piwnicy.
    Jako jedyny dalem rade - chlopaki pozostawiali po kawalku :)
    BTW czemu tyrala tylko jedna kopara???

    T.

  • 13. Data: 2009-12-03 12:14:46
    Od: mmaurycy <m...@v...pl>

    Tytus pisze:
> [...]
    > ford 114 z tego co pamietam.
    > Sa jeszcze jakies posrednie dziwactwa - europejskie.
    > Ciekawe sa sposoby pomiaru przy 5 mocowaniach

    FORD 108

    --
    pozdrawiam
    mmaurycy

  • 14. Data: 2010-01-09 02:39:45
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Tytus z fabryki pisze:
> [...]
    >
    > Z tylu za remiza - taka troche tajna knajpa, w piwnicy.
    > Jako jedyny dalem rade - chlopaki pozostawiali po kawalku :)

    No to nie myl Kleszczowa z Kaminskiem ;)

    > BTW czemu tyrala tylko jedna kopara???

    Weekend, ladna pogoda - wszyscy moturzysci wypruli w plener miast
    napieprzac w PSP czy inne plajstejszon, to i zapotrzebowanie na szturm
    sie zmniejszylo ;)
    --
    zbigi (i stopka zastepcza) ;)

  • 15. Data: 2010-01-09 07:16:16
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"zbigi"
    No to nie myl Kleszczowa z Kaminskiem ;)

    Sorki racja - BTW wybieramy sie na narty do Kamienska wiec licz sie z
    najazdem

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 16. Data: 2010-01-10 17:03:16
    Od: Arni <n...@s...org>

    W dniu 2010-01-09 08:16, Tytus pisze:
> [...]
    > No to nie myl Kleszczowa z Kaminskiem ;)
    >
    > Sorki racja - BTW wybieramy sie na narty do Kamienska wiec licz sie z

    moze za dwa tygodnie sie wybierasz?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 17. Data: 2010-01-10 17:40:09
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    *** "Arni"
    moze za dwa tygodnie sie wybierasz?

    Szukasz kogos do wypychania tylnonapedowca z zasp??? <JOKE>
    Tez mam w planach jakby co 660950095.
    Ale mamy dzis czad w Warszawie:) a w gorach brak sniegu
    Przetykany pizzamenami w bialych adasiach na skutrach.
    Szacun dla nich Panowie

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 18. Data: 2010-01-10 17:53:05
    Od: Arni <n...@s...org>

    W dniu 2010-01-10 18:40, Tytus pisze:
    > Siemka
    > *** "Arni"
    > moze za dwa tygodnie sie wybierasz?
    >
    > Szukasz kogos do wypychania tylnonapedowca z zasp??? <JOKE>
    > Tez mam w planach jakby co 660950095.

    mam 2 niezagospodarowane tygodnie ferii dzieciakow, nawet na last minute
    jest juz za pożno a taki nalot na Zbiga (przy okazji rzecz jasna)
    nadałby nowy sens mym planom :)

    > Ale mamy dzis czad w Warszawie:) a w gorach brak sniegu
    > Przetykany pizzamenami w bialych adasiach na skutrach.
    > Szacun dla nich Panowie

    u nas to samo ale ja spokojnie daje rade. reszta wozów na ulicy stoi :))

  • 19. Data: 2010-01-11 10:50:10
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Arni pisze:

    > moze za dwa tygodnie sie wybierasz?

    Konkrety poprosze :)
    Bo u mnie w pokoju 'goscinnym' na razie ~4stC... Za to snieg pieknie
    sypie :D

    --
    pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)

  • 20. Data: 2010-01-11 11:47:25
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "zbigi"
    Konkrety poprosze :)
    > Bo u mnie w pokoju 'goscinnym' na razie ~4stC... Za to snieg pieknie sypie
    > :D

    Konkrety via phone beda - w goscinnym 4 C ???
    spoko
    Ciuchy moto daja rade na stoku dadza i u Zbiga w goscinnym :)

    Tytus z fabryki
    P.S. Boje sie tylko ze swoim autem moglbym zaklocic lad i harmonie Twojego
    podworka :)

    4380 (20090829) __________