  • 1. Data: 2009-11-28 17:18:05
    Temat: Trochę (ot) dystanse-przejściówki lub tokarz...?
    Od: falco <m...@w...pl>

    Siema,

    jak w temacie a dokładniej mówiąc...

    Czy ktoś z Was zna miejsce gdzie można zamówić gotowe
    dystanse-przejściówki do felg samochodowych lub sprawdzonego, ale nie
    kosmicznie drogiego tokarza (Wawa i okolice), który mógłby wykonać coś
    takiego jak poniżej...?

    Potrzebuję 2 szt dystansów-przejściówek do założenia felg z obecnego
    rozmiaru 4 x 96 (rozstaw otworów na przykręcenie przejściówek do piasty
    z tarczówek VW Passata) na 4 x 130 (szpilki do przykręcenia oryginalnej
    felgi garbusowej, stalowej).

    Sprawa pilna, za wszelkie namiary z góry dziękuję!
    Szukałem w sieci, ale bez wielkich sukcesów, tokarz powiedział mi 200/2
    szt, wydaje mi się, że to dość drogo, chyba, że się mylę...?

    --
    Pozdr! falco fKG - serwis części reklama PL cała - www.mfalco.empestudio.com

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V