  • 1. Data: 2009-11-28 17:18:57
    Temat: Trochę (ot) dystanse-przejściówki lub tokarz...?
    Od: falco <m...@w...pl>

    Siema,

    jak w temacie a dokładniej mówiąc...

    Czy ktoś z Was zna miejsce gdzie można zamówić gotowe
    dystanse-przejściówki do felg samochodowych lub sprawdzonego, ale nie
    kosmicznie drogiego tokarza (Wawa i okolice), który mógłby wykonać coś
    takiego jak poniżej...?

    Potrzebuję 2 szt dystansów-przejściówek do założenia felg z obecnego
    rozmiaru 4 x 96 (rozstaw otworów na przykręcenie przejściówek do piasty
    z tarczówek VW Passata) na 4 x 130 (szpilki do przykręcenia oryginalnej
    felgi garbusowej, stalowej).

    Sprawa pilna, za wszelkie namiary z góry dziękuję!
    Szukałem w sieci, ale bez wielkich sukcesów, tokarz powiedział mi 200/2
    szt, wydaje mi się, że to dość drogo, chyba, że się mylę...?

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175

    Zajrzyj -> www.koniecpzpn.pl <- Popierasz? Przekaż dalej!

  • 2. Data: 2009-11-28 23:02:28
    Temat: Re: Trochę (ot) dystanse-przejściówki lub tokarz...?
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "falco" apisał w wiadomości
> [...]
    > dystanse-przejściówki do felg samochodowych lub sprawdzonego, ale
    > nie kosmicznie drogiego tokarza (Wawa i okolice), który mógłby

    NTG

    pl.misc.samochody będzie OK

    --
    Jasio
    vx etz

  • 3. Data: 2009-11-30 18:58:41
    Od: "Henio" <a...@k...com>

    Użytkownik "Jasio" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "falco" apisał w wiadomości

    > NTG
    >
    > pl.misc.samochody będzie OK

    gdzie by nie pytał to i tak będzie to durny pomysł, kup na złomowcu dwie
    felgi po 50zeta i nie kombinuj bo jescze krzywdę sobie albo komuś zrobisz.

  • 4. Data: 2009-12-01 11:18:52
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2009-12-01, falco <m...@w...pl> wrote:

    > P.S. Jasio dzięki za wskazówki na innych grupach też pytałem, bo zawsze
    > warto mieć namiar na dobrego tokarza, zwłaszcza gdy się grzebie w
    > starych sprzętach. ;)

    Ja od siebie moge jeszcze dorzucic namiar na tokarza z ktorego uslug
    korzystalem (wytoczyc dwie srubki a jeszcze na miejscu udostepnil
    mi wiertarke i gwintowniki :-)):
    Tadeusz Mucha
    22 868 21 98
    Lopuszanska 32

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2009-12-01 11:29:59
    Od: falco <m...@w...pl>

    Henio pisze:

    > gdzie by nie pytał to i tak będzie to durny pomysł, kup na złomowcu dwie
    > felgi po 50zeta i nie kombinuj bo jescze krzywdę sobie albo komuś zrobisz.

    Kupowanie (z)użytych felg na złomie i ich polecanie, to dopiero ułańska
    fantazja... ;)

    Auto z dystansami śmiga już ponad 10 lat (z silnikiem, który jest o
    wiele mocniejszy od największego seryjnego 1.6), ma wzmocnione heble,
    zawieszenie, jeździ na normalne przeglądy, itp., więc jak Kolega nie zna
    szczegółów tematu, to prosiłbym o stonowanie, bo daleko mi do "mądrych"
    pomysłów. Tyle ode mnie.

    P.S. Jasio dzięki za wskazówki na innych grupach też pytałem, bo zawsze
    warto mieć namiar na dobrego tokarza, zwłaszcza gdy się grzebie w
    starych sprzętach. ;)

    EOT.

  • 6. Data: 2009-12-01 12:26:24
    Od: falco <m...@w...pl>

    AZ pisze:

    > Ja od siebie moge jeszcze dorzucic namiar na tokarza z ktorego uslug
    > korzystalem

    Będę wdzięczny za każdy namiar, który prosiłbym o podesłanie na pryw,
    albo umieszczenie w temacie, bo może komuś też się w przyszłości
    przyda... ;)

  • 7. Data: 2009-12-01 12:38:49
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    falco pisze:

    > P.S. Jasio dzięki za wskazówki na innych grupach też pytałem, bo zawsze
    > warto mieć namiar na dobrego tokarza, zwłaszcza gdy się grzebie w
    > starych sprzętach. ;)

    No to ja tak od siebie poniewaz jestem "z branzy". 200 pln za kilka
    godzin roboty (toczenie, wiercenie, gwintowanie) to nie jest duzo.
    Stowka od sztuki z materialem i robocizna to bardzo rozsadna cena.
    Aczkolwiek wiem ze sa firmy co biora takie roboty taniej. Mi by sie nie
    chcialo :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 8. Data: 2009-12-01 12:50:59
    Od: falco <m...@w...pl>

    Kuczu pisze:

    > No to ja tak od siebie poniewaz jestem "z branzy".
    > Stowka od sztuki z materialem i robocizna to bardzo rozsadna cena.
    > Aczkolwiek wiem ze sa firmy co biora takie roboty taniej.

    Dzięki Kuczu! ;)
    Z zebranych wiadomości też do tego doszedłem a przy tego typu robocie
    nie mam zamiaru "zaoszczędzić", bo wiadomo czym to może się skończyć...
    Pytałem na początku o cenę, bo nie znałem wcześniej realiów, chcę też
    zrobić u kogoś sprawdzonego.
    Muszę tylko skorygować wymiary, bo VW ma 4x100, więc nie bardzo wiem
    skąd tokarz podał mi 4 x 96, ale to już sobie sam sprawdzę.

  • 9. Data: 2009-12-01 20:08:01
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    falco pisze:

> [...]
    > nie mam zamiaru "zaoszczędzić", bo wiadomo czym to może się skończyć...
    > Pytałem na początku o cenę, bo nie znałem wcześniej realiów, chcę też

    Ano.

    > Muszę tylko skorygować wymiary, bo VW ma 4x100, więc nie bardzo wiem
    > skąd tokarz podał mi 4 x 96, ale to już sobie sam sprawdzę.

    No zem sie zdziwil, ze taki wymiar podajesz dla VW. Z kolei Fiat ma
    4xfi98mm, wiec ten 96 to moze jakis japonczyk?
    --
    zbigi (z sygnaturka zastepcza) ;)

  • 10. Data: 2009-12-01 20:44:17
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    *** "zbigi"
    No zem sie zdziwil, ze taki wymiar podajesz dla VW. Z kolei Fiat ma
    > 4xfi98mm, wiec ten 96 to moze jakis japonczyk?

    No way'n (byc moze fuking) :
    98 wloszczyzna
    100 spadkobiercy Hitlera (w wersji standard) i to co udalo im sie zagarnac
    podczas SWW
    sport 108
    ford 114 z tego co pamietam.
    Sa jeszcze jakies posrednie dziwactwa - europejskie.
    Ciekawe sa sposoby pomiaru przy 5 mocowaniach

    --
    Tytus
    żółte najszybsze