    From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Trochę informacji o rejestracji kart SIM
    Date: Wed, 1 Feb 2017 20:59:02 +0100

    Animka napisał(a) w wiadomości: <58922d7b$0$5159$65785112@news.neostrada.pl>...

    >Nie zamierzam zmieniać tego co mam. Do Czech po kartę jechać specjalnie
    >to chyba nikomu by się nie chciało.

    Handlarzowi by się chciało. Można też kupić przez internet.
    Zresztą terroryści-samobójcy nie potrzebują - mogą użyć zarejestrowanej,
    nawet na siebie.
    Rejestracja niczemu nie zapobiegnie, bo jeśli tak to oznaczałoby jescze
    większą inwigilację. I tak mamy rekord świata w zapytaniach o bilingi
    w porównaniu z wielkością populacji. To są już "badania przesiewowe".
    Co najwyżej po fakcie nieco łatwiej ustalić ew. pomocników, którzy
    już będą na tamtym świecie. Albo na tym, tyle, że daleko...

    Arek