  • Data: 2017-02-06 10:36:50
    Temat: Re: Trochę informacji o rejestracji kart SIM
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Wańkowski"

    > Wyrażam zgodę na:
    > - prowadzenie przez P4 lub na jej zlecenie marketingu bezpośredniego z
    > wykorzystaniem telefonu.
    > - przetwarzanie danych transmisyjnych dla celów marketingu usług
    > telekomunikacyjnych
    > - prowadzenie marketingu bezpośredniego dotyczącego P4 za pomocą środków
    > komunikacji elektronicznej przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń
    > końcowych i automatycznych systemów wywołujących.

    Podobne a nawet dalej idące były zgody w Plusie, gdy się chciało
    rejestrować przez kuriera. Dawali rok ważności konta i inne takie.

    Dlatego zarejestrowałem w salonie.
    A tu niespodzianka, nazajutrz przychodzi SMS, że mogę odmówić zgody na
    powyższe. A przecież na nic zgody nie wyrażałem. No to wysyłam darmowe
    SMS-y o jakiejś tam treści aby wypisać się z czego do czego się nie
    zapisywałem.
    Na każdą punkt osobny SMS. Były cztery. Po chwili przychodzą następne
    SMS-y aby potwierdzić złożona rezygnację. No to KOPIUJ WKLEJ i wysyłam
    dalej te rezygnacje.
    Osiem SMS-ów aby się wypisać. Pewnie nie każdemu się chciało i tak
    powiększają swoje bazy.
    ---
    Przy czym przynajmniej części tych zgód nie można domniemywać więc albo się
    na nie jednak w tym salonie zgodziłeś albo oni źle domniemują.