  • Data: 2011-04-06 09:52:05
    Temat: Re: Troche dziwne pytanie o ksenony
    Od: "MZ" <mmzz@[wywal.to]op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jestem ciekaw jakie sa faktyczne odczucia uzytkownikow.

    Używam już 5 lat, niebo a ziemia w porównaniu ze zwykłymi lampami. Może to
    kwestia odbłyśników i kształtu samych reflektorów (nie mam porównania w
    takim samym modelu z ksenonami i na zwykłych H ileśtam), ale pokrycie
    światłem jest bardziej równomierne, światło bardziej naturalne. Jak tylko
    coś ma kawałek warstwy odblaskowej "świeci" jeszcze zanim znajdzie się w
    zasięgu reflektorów, np, niebieski pasek na samochodach pochowanych w
    krzakach. A już w czasie opadów śniegu, deszczu czy mgle wogóle nie ma
    porównania co do zasięgu, jak czasami mi się zdaży np. wyprzedzać w trochę
    trudniejszych warunkach, np. lekkiej mgle to widzę co widzą inni w świetle
    swoich lamp, a ile widzę ja (opad wydaje się bardziej "przezroczysty") - to
    chyba się nazywa mniejsze samooślepianie :). I absolutnie nie ma mowy o
    zmęczeniu z racji używania takich lamp - wręcz przeciwnie - z racji tego że
    nie trzeba tak dawać w kość oczom (wytężać wzroku) człowiek wolniej się
    męczy - nawet po całonocnej jeździe...
    MZ