  • Data: 2020-09-02 15:48:47
    Temat: Re: Troche aby odpoczac...
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02-09-2020 o 14:51, Pete pisze:

    > Ale z czego wynika taką "konieczność"?

    A choćby z mojego widzimisię - co to za różnica?
    To jest konieczność dla mnie - czyli subiektywna.

    Bo np. w niektórych autach cierpnie mi prawa noga gdy muszę coś naciskać
    nieruchomo przez dłuższy czas (btw: błogosławione tempomaty).

    Pewnie to jakaś zależność między położeniem i jakością fotela, jego
    naciskiem na udo i pozycją stopy.
    W Konie tak właśnie było.

    > Ale to wyjątek od reguły.

    Niestety na tej trasie to raczej reguła.
    Tramwajów jest dużo, korków również, a gdzieś w lewo skręcić muszę.
    Każdy tramwaj jadący na wprost w momencie gdy powinienem dostać zielone,
    zabiera mi tą możliwość w danym cyklu.

    Objazd bez tramwajów i tego typu kretyńskich sygnalizacji jest, ale jest
    nim chyba z 6 km dalej i zazwyczaj w efekcie czas ten sam.
    Więc nie jest to żadna alternatywa.