  • Data: 2020-09-02 10:33:14
    Temat: Re: Troche aby odpoczac...
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02-09-2020 o 10:21, K pisze:

    > No wiec reasumujac co producent to ma rozwiazane w inny sposob

    To czyli co?
    Bo ja nie mówię o tym co Ty sobie wymyśliłeś, na podstawie kretyńskich
    nazw w VW, tylko o auto-holdzie sensu stricte.
    Czyli wyłączeniu pełzania automatu - czyli ma być tak, że jak auto się
    zatrzyma to stoi, dopóki gazu nie naciśniesz (a przy włączonym
    start/stop jeszcze silnik wyłącza).

    Realizowane to jest za pomocą funkcji w hamulcu elektrycznym (choć nie
    wykluczam że są inne rozwiązania tego problemu - ale o nich nie słyszałem).

    > nazewnictwo nie ma tu wiekszego znaczenia.

    Tak, pisałem o tym już kilka razy w tym wątku.
    Jeśli tu się zgadzamy, to o co się wykłócasz?