eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaTrochę OT dla pobudzenia grupy- 51 jest nadal produkowana i ulepszana. › Re: Trochę OT dla pobudzenia grupy- 51 jest nadal produkowana i ulepszana.
    From: Zbych <z...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Trochę OT dla pobudzenia grupy- 51 jest nadal produkowana i ulepszana.
    Date: Mon, 05 Dec 2011 18:38:59 +0100

    On 05.12.2011 11:13, Artur M. Piwko wrote:
    > In the darkest hour on Sun, 27 Nov 2011 20:48:25 +0100,
    > janusz_kk1<j...@o...pl> screamed:
    olsce-powstal-najwydajniejszy-na-swiecie-procesor?sh
    ow=2&#comments

    > Wszystko ładnie, pięknie. Pytanie tylko: po co? :P

    Ja widzę dwa powody. Po pierwsze można pokazać, że ma się zdolnych
    ludzi, którzy i z gówna bat ukręcą. Po drugie 51 to chyba nadal
    popularny rdzeń gdy trzeba upchnąć jakiś prosty uC do układu scalonego.
    Wystarczy spojrzeć jaki uC NXP wkłada do swoich czytników RFID, albo co
    chińczycy wrzucają do kart dźwiękowych na USB.