  • 1. Data: 2012-04-10 13:33:40
    Temat: Trochę OT - Jack Tramiel nie żyje
    Od: Marcin Gala <m.gala.maupa@.interia.pyly>

    Tak trochę OT, ale w sumie wielu z nas bawiło i uczyło się na C64. Ten
    komputerek to kawał historii informatyki i elektroniki.
    http://nt.interia.pl/komputery/wiadomosci/news/zmarl
    -jack-tramiel-tworca-commodore,1782567,1010

    --
    Ahmed
    Emtec->Drivers & software download->USBStick

  • 2. Data: 2012-04-10 14:07:54
    Temat: Re: Trochę OT - Jack Tramiel nie żyje
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-04-10 13:33, Marcin Gala pisze:
> [...]
    > http://nt.interia.pl/komputery/wiadomosci/news/zmarl
    -jack-tramiel-tworca-commodore,1782567,1010

    Tylko (dla zachowania zdrowia psychicznego) radzę nie czytać kretyńskich
    komentarzy. Niestety, rzuciłem okiem :(
    Większość "komentatorów" dziwi się, jak w roku 1929 mogło istnieć getto.
    Nie wiedzą biedaki jedne, że getto to obszar zamieszkiwany przez jakąś
    mniejszość, tak jak np. współczesne "czarne" getta w USA.

    Ale Jacka szkoda.
    Ja C64 ani starszych nie miałem. Startowałem od Amigi, ale Wtedy to już
    Jack był w konkurencji.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.

  • 3. Data: 2012-04-10 22:45:05
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik Adam napisał:
> [...]
    >
    > Ale Jacka szkoda.
    > Ja C64 ani starszych nie miałem. Startowałem od Amigi, ale Wtedy to już

    Dlaczego Jack, dlaczego Tramiel?

    Przypomnijmy - tak naprawdę Jacek Trzmiel, nasz człowiek...

    --
    Darek

  • 4. Data: 2012-04-10 23:31:02
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    > Dlaczego Jack, dlaczego Tramiel?
    > Przypomnijmy - tak naprawdę Jacek Trzmiel, nasz człowiek...

    Tak, nasz do 1947 roku...

    I nie był twórcą komputerów tylko biznesmenem, i tak naprawdę wylansował
    peceta rozwalając obie te firmy (C i A). Zupełnie nie rozumiem
    uwielbienia dla tej postaci - no, chyba że za ceny.

    Podobny mechanizm stosuje się dziś masowo u nas, firmy wyżynają się
    dumpingiem i w rezultacie nikt nie ma nic.

    --
    pozdrawia Adam
    /duszno mi, codziennie głupota mnie zabija, wszędzie jej pełno, ratunku!/

  • 5. Data: 2012-04-10 23:33:27
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Dariusz K. Ładziak napisał:
    > Dlaczego Jack, dlaczego Tramiel?
    >
    > Przypomnijmy - tak naprawdę Jacek Trzmiel, nasz człowiek...

    No, prawie, podaj następne wersje tożsamości... Jak odniósł sukces, to
    się do niego przyznajemy. Trudno mi powiedzieć, czy on sam się do Polski
    przyznawał. Był polskim Żydem, który przeszedł przez getto, obóz, potem
    wyemigrował. Z Polską za dużo nie miał wspólnego.
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Jack_Tramiel