  • 71. Data: 2015-11-07 09:29:11
    Temat: Re: Trochę NTG a jednak...może nie do końca.
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    PiteR napisał(a) :

    > co kto lubi

    > a może się nie spalić. Wspomnień nie da się sprzedać lub zostawić
    > dzieciom.

    > Pieniadze trzeba miec jak sie jest starym bo wtedy chronią nas przed
    > koniecznościa pracowania i mamy na lepsze leczenie.

    > ach jakie to PRL-owskie ;)

    > no jasne, że lepiej kraść deski z budowy :)

    No cóż. Kto kombinuje ten ma... na plecach ZK ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1

  • 72. Data: 2015-11-07 10:04:44
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Czy ja komuś zabraniam ciężko pracować i rujnowac sobie tym zdrowie i skracać życie?.
    Głupich ludzi wcale nie jest dużo. Ale jesteście tak porozmieszczani ze wszedzie was
    pełno.

  • 73. Data: 2015-11-07 12:46:40
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "SW3" <s...@p...fm.invalid> napisał w wiadomości
    W dniu 06.11.2015 o 15:59 yabba <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    pisze:

    > Nawet polski minister jeździł specjalnie do Niemiec załatwiać, żeby
    > Polscy kierowcy nie mogli zarabiać 8 Euro.

    Znaczy zabiegał o ZAKAZ płacenia im 8 Euro?

    Zabiegał o brak NAKAZU, żeby polscy kierowcy nie musieli zarabiać co
    najmniej 8 Euro.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 74. Data: 2015-11-07 13:00:55
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Być może. Może nawet za te 3$ kupi sobie bentleya.
    > Tyle, że ten domek będzie z gliny, a benteley z kupy lwa.

    Czy w Beneluxie każdy ma Bentleya?
    Być może domek z gliny wystarcza w klimacie okolic kopalni. W Polsce za
    minimalną krajową nie wybudujesz domku adekwatnego do naszego klimatu.

    > Może twoim zdaniem w ogóle - to nie są kraje III świata, ale beneluxu ?

    To są kraje III świata. Sprawa rozbija się o to czy my jesteśmy bliżej I czy
    III świata.

    > Wiesz - jakoś nie. Jak patrzę na kierowców (a mam z nimi styczność od
    > parudziesięciu lat - bo mam blisko kontakt ze sporą firmą transportową),
    > to nie widzę wychudzenia, głodu i nędzy.

    Stać ich na odłożenie na nowego Bentleya czy tylko na używkę do dziadku
    Niemcu co to tylko do kościoła?

    > A ich żony nie zapieprzają z dziećmi przy kopaniu rowów.

    Ale może te żony zapieprzają na dwa etaty, a dziecko siedzi od 7 do 18 w
    przedszkolu albo świetlicy? A jak jest chore to i tak idzie do przedszkola,
    bo rodzice boją się wziąć zwolnienie z obawy przed utratą pracy. I
    zastanawiają się czy w tym miesiącu kupujemy ubrania czy płacimy za
    ogrzewanie.
    Uprzedzając Twoje pytanie - tak, znam takie osoby.

    > Więc - jakby ci tu delikatnie powiedzieć... błądzisz.

    Delikatnie odpowiadając: wyjdź ze swojego złotego pałacu i rozejrzyj się
    wokół.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 75. Data: 2015-11-07 13:35:15
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Michał Baszyński wrote:

    > to zostało już jakiś czas temu zauważone, zarówno w USA (ustawa
    > Dodd-Frank, 2010) jak i w Europie (bodajże w maju 2015 coś głosowano w
    > tym temacie w PE). Tak wiec są już wprowadzane regulacje prawne
    > dotyczące tych tzw. Conflict Minerals (znane też jako 3T lub 3TG -
    > Tungsten, Tantalum, Tin, Gold).

    Najciekawsza jest w tym "Tin". Będą pluli na płytki, żeby elementy nie
    poodpadały?

    Pozdrawiam, Piotr

  • 76. Data: 2015-11-07 14:16:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 7 Nov 2015 00:20:45 +0100, sundayman napisał(a):
> [...]
    > Chyba w latach 90-tych jakoś, jeździliśmy z kolegami "na handel" do
    > Wilna. Przelicznik był taki, że sprzedawszy towar, byliśmy tam
    > najbogatszymi chyba ludźmi w mieście. Na drugą stronę ulicy jechało się
    > taksówką (którą zresztą wynajmowało się na cały czas pobytu, żeby pan
    > stał pod hotelem) :)
    > No przelicznik był masakryczny. O ile pamiętam, jeden skromny wyjazd to
    > było jakieś parę tys. rubli zarobku. Co się tam wtedy działo na tych
    > wyjazdach... :)
    > O ile pamiętam, średnia pensja tam to było jakieś 300-400 rubli. A

    Tak bylo, ale to sie bardzo szybko zmienilo.

    > A jednak nawet mimo to - poziom życia tam (na Litwie) był lepszy niż
    > dziś w tej Afryce gdzieniegdzie.
    > Dlatego - zbieracz złomu w Polsce nie równa się kopaczowi czegoś tam w
    > Afryce. Po prostu.

    Tak z drugiej strony, to sie troche rowna. Tylko na tle otoczenia
    wyglada inaczej.

    J.

  • 77. Data: 2015-11-07 14:34:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 6 Nov 2015 23:02:23 +0100, LeonKame napisał(a):
    > W USA 1 maja jest swietowany od 1889 roku jako swieto ludzi pracy a u

    Swietowany ? Jak swietowany ? Wolne, pochody, demonstracje ?

    https://en.wikipedia.org/wiki/Public_holidays_in_the
    _United_States
    Labor day jest we wrzesniu.

    > nas chuje mazowieckie mysla ze to swieto komunistyczne a w polsce nigdy
    > komunizmu nie bylo.

    Komunizm, socjalizm - jeden pies jak sie okazuje.

    J.

  • 78. Data: 2015-11-07 15:13:04
    Od: "Bo(o)t manager" <b...@W...wp.pl>

    On Fri, 06 Nov 2015 07:26:38 -0800, Zenek Kapelinder napisał/a:

    [ciach]
    > Jest na taka okolicznosc zydowskie powiedzonko ze jak ktos duzo
    > pracuje to nigdy nie bedzie mial pieniedzy bo nie ma czasu zeby pomyslec
    > jak je zarobic.

    Znam lepsze - "Lepsze 10 deko handlu, niż kilogram pracy."

    Bo(o)t manager

  • 79. Data: 2015-11-07 15:25:51
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    I coz tego ze sie zmieniło? Caly czas się cos zmienia. On zdążył skorzystać. Nawet
    nie masz pojęcia jakie tam ładne dziewczyny. A on mając kasę pukal te najładniejsze z
    ładnych.

  • 80. Data: 2015-11-07 17:43:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 7 Nov 2015 06:25:51 -0800 (PST), Zenek Kapelinder
    > I coz tego ze sie zmieniło? Caly czas się cos zmienia. On zdążył
    > skorzystać. Nawet nie masz pojęcia jakie tam ładne dziewczyny. A on
    > mając kasę pukal te najładniejsze z ładnych.

    Ano, co sobie puknal, to jego. Niestety - okres przejsciowy, gdy
    moglismy sie poczuc bogaczami szybko minal. Teraz trzeba do Afryki.

    Ale ... nawet jak sie w kraju zarabialo 12$/miesiac, to piekne
    dziewczyny braly 50-100$ :-)

    J.