  • 11. Data: 2017-03-15 16:21:16
    Temat: Re: (Troche NTG) Krzywy telewizor
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 15 marca 2017 16:11:36 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Ten myszo-pilot LG dobrze dziala ... sprzetowo, bo uzywanie na
    > telewizoro-komputerze jest jednak troche uciazliwe, jak trzeba tekst
    > wprowadzac.

    Mniejsza o to.
    Ciekawi mnie ciągle dlaczego w Mediaexpercie wręcz nachalnie zniechęcali do zakupu
    tego tv.
    No i z tym oglądaniem obrazu przez lupe to mnie gościu zaskoczył.
    Musieć jakieś szkolenie mieli i ichnie marketoidy ich w lupy wyposażyli i nakazali
    używać;))

  • 12. Data: 2017-03-15 16:30:13
    Od: Cezar <c...@B...pl.invalid>

    On 15/03/2017 15:21, Kris wrote:

> [...]
    > Musieć jakieś szkolenie mieli i ichnie marketoidy ich w lupy wyposażyli i nakazali

    Sprzedaje się te, na których jest największa marża lub stoi więcej w
    magazynie :-)

    c.

  • 13. Data: 2017-03-15 16:40:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Oczywiście świadom jestem ze wejście do takiego marketu to ostry
    >pojedynek ze sprzedawcami,

    Eee tam ostry - wiesz co chcesz, to kupujesz bez problemu.

    >że im nie zależy na tym aby klientowi dobrze doradzić tylko na tym
    >aby sprzedać to na co są zadaniowani.
    >Ale z takim odradzaniem od zakupu to się pierwszy raz spotkałem.

    No ciekawe - takie zadanie - oproznic ze staroci, czy wlasnie dobrze
    doradzali :-)

    A ... zobacz co to za model ten plaski, i ile kosztuje w sklepie obok
    i na ceneo.
    Moze u konkurencji juz 600 zl tanszy i trzeba sie postarac aby
    sprzedac bez strat :-)

    >Oczywiście przy zakupie i przy kasie ostra batalie bo za kolejne
    >25%ceny ubezpieczenie dorzucić chcieli,oprócz tego kabel, klawiaturę,
    >listwę antyprzepięciową itp.

    Hm, telewizora tam nie kupowalem, ale przy kasie to raczej nie miejsce
    na takie dyskusje ... przy kantorku w srodku ?

    >I wielkie zdziwienie że za gotówkę skoro oni mają raty 0%.

    A RRSO tych rat jakie ?
    Zdaje sie, ze tez 0%, co juz cel zadaniowania stawia pod pytajnikiem.
    Baze klientow do celow marketingowych buduja ?

    >A te curved tv to takie złe faktycznie?

    Bedziesz mial informacje z pierwszej reki :-)
    Ja tam wiekszych zalet nie widze.

    J.

  • 14. Data: 2017-03-15 16:41:04
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Swift" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    W dniu środa, 15 marca 2017 15:54:41 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Dobry trop ... ale taki telewizor i nie ma wbudowanego dekodera ? :-)
    >
    > J.
    Telewizor pewnie ma dekoder, ale taki UPC (czy inni nie wiem) wymusza
    używanie dostarczonego dekodera i basta. Nie zmienisz kanału inaczej niż na
    tym mułowatym ustrojstwie z UPC.

    Ja mam w złącze CI+ w telewizorze włożony moduł deszyfrujący z UPC. Nie mam
    jednak funkcji dostępu do bibliotek filmów itp., które to funkcje są tylko w
    dekoderze.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 15. Data: 2017-03-15 17:12:50
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 15 marca 2017 16:40:37 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Eee tam ostry - wiesz co chcesz, to kupujesz bez problemu.

    Nie każdy taki asertywny jest
    Teściu jak kilka miechów temu wszedł do marketu zapytać o laptopa to mu "doradzii"
    takiego za prawie 4 tysie(10rat po 400 zł Panie nie odczujesz)
    Sęk w tym że on laptopa używa do przeglądania FB, oglądania filmików z YouTube i
    grania w gierki na kurnik.pl
    Czyli taki laptop za niewiele ponad 1000zł jak nic mu by starczył a "doradcy"
    doradzili sprzęt za 4tysie. Na szczęście wtedy nie kupił

    > A ... zobacz co to za model ten plaski, i ile kosztuje w sklepie obok
    > i na ceneo.
    > Moze u konkurencji juz 600 zl tanszy i trzeba sie postarac aby
    > sprzedac bez strat :-)

    Może i z ciekawości w wolnej chwili zerknę

    > Hm, telewizora tam nie kupowalem, ale przy kasie to raczej nie miejsce
    > na takie dyskusje ... przy kantorku w srodku ?
    Nie ma kantorka w środku u nas ani w mediaexpert ani w eurortv.
    Przy wyjściu są biurka gdzie sę płaci za zakupy i odmawia rat, ubezpieczeń i
    produktów dodatkowych;)
    > A RRSO tych rat jakie ?
    Na reklamie 0%
    Ale klient siedzi czeka na decyzje banku to jakieś ubezpieczenie można sprzedać. A i
    "wstępna konfiguracje" czy jakoś tak za chyba 39zł proponowali.
    Nie skorzystaliśmy- w domu tv do prądu podłączamy, na ekranie pytanie po jakiemu się
    komunikować ma, wybranie sieci wifi, wpisanie hasła i sprzęt działa. Ot i "wstępna
    konfiguracja"
    > Zdaje sie, ze tez 0%, co juz cel zadaniowania stawia pod pytajnikiem.
    > Baze klientow do celow marketingowych buduja ?
    Wiązanie klientów
    Klient zadowolony że 0% przyjdzie po coś jeszcze, zadzwonić z "promocją" można itp.
    Normalna sprawdze

    > Bedziesz mial informacje z pierwszej reki :-)
    > Ja tam wiekszych zalet nie widze.

    Ja tam nawet nie wiem jakie zalety producent wymienia.
    Nie doktoryzowałem się z tego
    Jak mi w poprzednim telewizorze matryca pękła to kupiłem za 1700 czy 1800zł jakiegoś
    55caloweg TCLa i działa
    Jak tak w necie poczytać to te TCL to bardzo przyzwoite telewizory zresztą co jako
    użytkownik potwierdzam
    Zresztą za te 1700zł jak podziała ze 3 lata to zadowolony będę. A 2 lata gwarancji
    bez łaski jest

  • 16. Data: 2017-03-15 17:48:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Nie każdy taki asertywny jest
    >Teściu jak kilka miechów temu wszedł do marketu zapytać o laptopa to
    >mu "doradzii" takiego za prawie 4 tysie(10rat po 400 zł Panie nie
    >odczujesz)

    Ale "zapytac". To inna rozmowa i inna sprawa.

> [...]
    >Czyli taki laptop za niewiele ponad 1000zł jak nic mu by starczył a
    >"doradcy" doradzili sprzęt za 4tysie. Na szczęście wtedy nie kupił

    A potem bedzie narzekal, ze wolno chodzi :-)

    >Nie ma kantorka w środku u nas ani w mediaexpert ani w eurortv.
    >Przy wyjściu są biurka gdzie sę płaci za zakupy i odmawia rat,
    >ubezpieczeń i produktów dodatkowych;)

    Pomylilo mi sie z MM.
    Mediaexpert ... musze sobie przypomniec jak to to u mnie wyglada ...
    ech ta skleroza - da sie kupic szybko :-)

    >Wiązanie klientów
    >Klient zadowolony że 0% przyjdzie po coś jeszcze, zadzwonić z
    >"promocją" można itp. Normalna sprawdze

    Takie tam wiazanie - jak klient pieniadze ma, to zlecenie ustawi i
    wiecej odwiedzac nie musi.
    A jak sie spoznia z platnosciami ... to lepiej bylo brac gotowka.

    Oczywiscie raty dobra sprawa dla wielu klientow, ale jak widac, ze
    chce zaplacic gotowka, to czemu na raty namawiac ?
    Widac takie zadanie :-)

    No, jeszcze bym rozumial, ze klient z gotowka, jak sie go wypusci z
    ratami, to moze przyjdzie po cos drugiego skoro gotowka gniecie :-).

    Albo po prostu rozwijaja swiadomosc, ze tu mozna ratami, na drugi raz
    klient przyjdzie i kupi, mimo ze gotowki brak :-)

    Ale jednak bardziej bym rozumial, gdyby tam jakies niewielkie odsetki
    byly.

    >Ja tam nawet nie wiem jakie zalety producent wymienia.

    Chyba troche lepiej widac, jak siedzisz blisko, a ekran duzy.
    Ale ... z tego sie robi telewizor jednoosobowy.

    Choc w sumie ... zona nie lubi meczy, a maz nie lubi seriali. A jak
    terminy koliduja, to drugi telewizor mozna na raty :-)

> [...]
    >zresztą co jako użytkownik potwierdzam
    >Zresztą za te 1700zł jak podziała ze 3 lata to zadowolony będę. A 2

    A ja sie troche wycwanilem - Tesco sprzedaje telewizoty Technika.
    Marka znana chyba tylko Tesco.

    Moze i dobre ... ale gdzie mozna pobrac upgrade softu ?
    A to skomplikowany wyrob, czy mozna ryzykowac, ze nigdzie ?

    No chyba ze jak mowisz - 2 lata na testowanie i ewentualne uszkodzenie
    :-)

    J.

  • 17. Data: 2017-03-15 18:38:56
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    w sumie racja ze krzywy to dla jednej osoby. Przy cztero metrowym ekranie
    zastanawialem sie czy go nie skrzywic. Wzialem sznurek i wyszlo ze na koncach bylby 5
    centymetrow odchylony. To sobie darowalem bo w moim przypadku bylo by to troche
    wiecej niz 1%.

  • 18. Data: 2017-03-15 18:51:24
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 15 marca 2017 17:48:17 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Moze i dobre ... ale gdzie mozna pobrac upgrade softu ?
    Na ich stronie jest. Ale nie upgradowałem póki co. Jak wszystko działa z godnie z
    moimi oczekiwaniami to i sensu upgradować nie widzę
    > A to skomplikowany wyrob, czy mozna ryzykowac, ze nigdzie ?
    >
    > No chyba ze jak mowisz - 2 lata na testowanie i ewentualne uszkodzenie
    TCL to chyba największy na świecie producent telewizorów na dzisiaj
    Często w różnych testach ich telewizory biją na głowę tzw "renomowane" marki.
    Poczytaj w necie trochę o tej firmie jest

  • 19. Data: 2017-03-15 19:07:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Na ich stronie jest.

    Do TCL. Bo do Techniki nie ma :-)

    >TCL to chyba największy na świecie producent telewizorów na dzisiaj
    >Często w różnych testach ich telewizory biją na głowę tzw
    >"renomowane" marki.
    >Poczytaj w necie trochę o tej firmie jest

    A niech sobie bedzie jaki chce - powiedzialem sobie kiedys "nie
    bedziesz kupowal elektroniki bez supportu" ... ale nie zawsze
    dotrzymuje :-)

    J.

  • 20. Data: 2017-03-15 19:23:45
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-03-15 o 14:48, Kris pisze:
    > za kolejne 25%ceny ubezpieczenie
    Tylko to nie jest ubezpieczenie, tylko polisa.
    A na co polisa? To trzeba przeczytać. Jest wiele wyłączeń.

    Robert