    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: (Troche NTG) Krzywy telewizor
    Date: Wed, 15 Mar 2017 17:48:13 +0100

    dyskusyjnych:db7a4927-9378-4dcb-b4c3-0450844119d9@go
    oglegroups.com...
    W dniu środa, 15 marca 2017 16:40:37 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    >Nie każdy taki asertywny jest
    >Teściu jak kilka miechów temu wszedł do marketu zapytać o laptopa to
    >mu "doradzii" takiego za prawie 4 tysie(10rat po 400 zł Panie nie
    >odczujesz)

    Ale "zapytac". To inna rozmowa i inna sprawa.

    >Sęk w tym że on laptopa używa do przeglądania FB, oglądania filmików
    >z YouTube i grania w gierki na kurnik.pl
    >Czyli taki laptop za niewiele ponad 1000zł jak nic mu by starczył a
    >"doradcy" doradzili sprzęt za 4tysie. Na szczęście wtedy nie kupił

    A potem bedzie narzekal, ze wolno chodzi :-)

    >Nie ma kantorka w środku u nas ani w mediaexpert ani w eurortv.
    >Przy wyjściu są biurka gdzie sę płaci za zakupy i odmawia rat,
    >ubezpieczeń i produktów dodatkowych;)

    Pomylilo mi sie z MM.
    Mediaexpert ... musze sobie przypomniec jak to to u mnie wyglada ...
    ech ta skleroza - da sie kupic szybko :-)

    >Wiązanie klientów
    >Klient zadowolony że 0% przyjdzie po coś jeszcze, zadzwonić z
    >"promocją" można itp. Normalna sprawdze

    Takie tam wiazanie - jak klient pieniadze ma, to zlecenie ustawi i
    wiecej odwiedzac nie musi.
    A jak sie spoznia z platnosciami ... to lepiej bylo brac gotowka.

    Oczywiscie raty dobra sprawa dla wielu klientow, ale jak widac, ze
    chce zaplacic gotowka, to czemu na raty namawiac ?
    Widac takie zadanie :-)

    No, jeszcze bym rozumial, ze klient z gotowka, jak sie go wypusci z
    ratami, to moze przyjdzie po cos drugiego skoro gotowka gniecie :-).

    Albo po prostu rozwijaja swiadomosc, ze tu mozna ratami, na drugi raz
    klient przyjdzie i kupi, mimo ze gotowki brak :-)

    Ale jednak bardziej bym rozumial, gdyby tam jakies niewielkie odsetki
    byly.

    >Ja tam nawet nie wiem jakie zalety producent wymienia.

    Chyba troche lepiej widac, jak siedzisz blisko, a ekran duzy.
    Ale ... z tego sie robi telewizor jednoosobowy.

    Choc w sumie ... zona nie lubi meczy, a maz nie lubi seriali. A jak
    terminy koliduja, to drugi telewizor mozna na raty :-)

    >Jak mi w poprzednim telewizorze matryca pękła to kupiłem za 1700 czy
    >1800zł jakiegoś 55caloweg TCLa i działa
    >Jak tak w necie poczytać to te TCL to bardzo przyzwoite telewizory
    >zresztą co jako użytkownik potwierdzam
    >Zresztą za te 1700zł jak podziała ze 3 lata to zadowolony będę. A 2
    >lata gwarancji bez łaski jest

    A ja sie troche wycwanilem - Tesco sprzedaje telewizoty Technika.
    Marka znana chyba tylko Tesco.

    Moze i dobre ... ale gdzie mozna pobrac upgrade softu ?
    A to skomplikowany wyrob, czy mozna ryzykowac, ze nigdzie ?

    No chyba ze jak mowisz - 2 lata na testowanie i ewentualne uszkodzenie
    :-)

    J.