  • 1. Data: 2009-07-25 17:06:51
    Temat: Triumph Trident 900
    Od: reles <k...@n...pl>

    Czołem,

    Może ktoś toto ujeżdża i chciałby powiedzieć parę słów?
    W planach była CB 750 albo Inazuma, ale wypatrzyłem coś takiego:

    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M917169

    Fajny czy nie? ;>

    --
    seler

  • 2. Data: 2009-07-25 19:24:20
    Temat: Re: Triumph Trident 900
    Od: "primuss" <k...@h...pl.usunto.i.to.te>

    reles <k...@n...pl> napisał(a):
    > Fajny czy nie? ;>

    Nie.

    --
    pozdr.,
    primuss

  • 3. Data: 2009-07-25 20:23:13
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    reles pisze:
> [...]
    >
    > Może ktoś toto ujeżdża i chciałby powiedzieć parę słów?
    > W planach była CB 750 albo Inazuma, ale wypatrzyłem coś takiego:

    Fajny, w jedynym slusznym kolorze british racing green, i nieczesto
    spotykany w Bolandii. Co tez nie jest bez znaczenia.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 4. Data: 2009-07-25 20:39:37
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-07-25 19:06:51 +0200, reles <k...@n...pl> said:

    > Może ktoś toto ujeżdża i chciałby powiedzieć parę słów?
    > W planach była CB 750 albo Inazuma, ale wypatrzyłem coś takiego:
    >
    > http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M917169
    >
    > Fajny czy nie? ;>

    Wejdź sobie na mobile.de i popatrz po ile chodzą podobne roczniki.
    Odejmij nawet parenaście ojro (bo ceny tam są najczęściej nieco
    zawyżone) i pomyśl, że na sprowadzeniu ktoś musiał jeszcze zarobić. Za
    takie pieniądze to może być fajny?

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 5. Data: 2009-07-25 21:07:54
    Od: reles <k...@n...pl>

    de Fresz pisze:

> [...]
    > Odejmij nawet parenaście ojro (bo ceny tam są najczęściej nieco
    > zawyżone) i pomyśl, że na sprowadzeniu ktoś musiał jeszcze zarobić. Za

    Wyceniane są wyżej, ale jak już się sprzedają to w okolicach 7k PLN
    (jebay de i uk).

  • 6. Data: 2009-07-27 06:21:11
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    ELou!
    "reles" <k...@n...pl> wrote in message news:h4fs7g$5ra$1@news.onet.pl...

    > Wyceniane są wyżej, ale jak już się sprzedają to w okolicach 7k PLN (jebay
    > de i uk).

    Jak wspominalem w innym watku pare dni temu: na produktach z Hinckley trzeba
    chciec jezdzic. Jesli wybierasz po prostu sposrod kilku roznych sprzetow to
    dosc slaba alternatywa dla masowo produkownej Japonii. Poza tym kumple beda
    sie z Ciebie smiac.
    Sprzet solidny, ekonomiczny jak wszystkie 3-ki, moment ma tam gdzie powinna
    miec szosowka, czyli nisko jest go juz calkiem sporo.
    Sztuki o ktorej piszesz obejrzec juz sie nie daje, zreszta, ocena stanu z
    kilku fotek to wrozenie z fusow.

    weFAQ&v=qvj