  • 41. Data: 2011-06-02 14:57:04
    Temat: Re: Triumph Tiger 995i
    Od: duddits <p...@N...fz6.pl>

    On 02.06.2011 16:53, Piotr wrote:
    > Czyli powinienem zostac przy XT600/DR600 jednocylindrowka, kop i tyle.

    No, poczytaj jeszcze trochę tych porad to w ogóle motocykl sprzedasz :)

    --
    [GoMoto.TV]
    Faceci na kanapach

  • 42. Data: 2011-06-02 15:00:47
    Od: Piotr <z...@g...com>

    W dniu 2011-06-02 16:57, de Fresz pisze:
    > Nie, powinienś zacząć od określenia do czego Ci realnie jest potrzebny
    > motocykl. A jak już się za parę lat znudzisz zgniłymi kompromisami, to
    > dojdziesz do jedynego słusznego wniosku, że motocykli trzeba mieć
    > minimum 2.

    No ja bym wlasciwie potrzebowal ze 3:

    - ca 250 ccm enduro - typowo lesne
    - ca 600 ccm endurowo-szosowy - na wyprawy na wschod
    - ca 1000 ccm szosowo-endurowy - na wyprawy na zachod
    - no i moze jeszcze ca 800 cm - typowo do miasta jakis classic

    I to tak chyba by wygladalo...

  • 43. Data: 2011-06-02 15:06:54
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-06-02 17:00:47 +0200, Piotr <z...@g...com> said:

> [...]
    > - ca 1000 ccm szosowo-endurowy - na wyprawy na zachod
    > - no i moze jeszcze ca 800 cm - typowo do miasta jakis classic

    Doskonały plan (naprawdę). Czas się brać za realizację ;-)
    A serio - nie ogarniesz tego wszystkiego w jednym motórze, ale jeśli
    chcesz latać po szutrach, to Tiger spokojnie da radę (ja jeździłem
    golasem i też dawał), jeśli chesz jechać gdzieś na wschód czy południe,
    to też da radę (ludzie tam jeżdżą Fazerami, Fujarami i innszymi
    szosówkami). A przez "da radę" rozumiem: przejedziesz. Może nie tak
    szybko i bez takiego banana, jak na EXC, ale z punktu A do punktu B
    dotrzesz. BTW, gdzieś w necie czytałem relację gościa, który całą
    Afrykę wzdłuż przejechał Tigerem, poszukaj.

    de Fresz

  • 44. Data: 2011-06-02 15:09:43
    Od: AZ <a...@g...com>

    Eeee tam pierdolisz ;-) http://www.youtube.com/watch?v=yjBrpN9nmZQ

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 45. Data: 2011-06-02 15:14:21
    Od: Piotr <z...@g...com>

    W dniu 2011-06-02 17:06, de Fresz pisze:
> [...]
    > szybko i bez takiego banana, jak na EXC, ale z punktu A do punktu B
    > dotrzesz. BTW, gdzieś w necie czytałem relację gościa, który całą Afrykę

    Nie no spoko, ja wiem, ze sie da wszystkim i wszedzie - to zawsze
    kwestia korelacji czasu-kosztow-planu. Przeciez byl typ co maluchem
    pojechal do Chin itd. itp.

    Jak masz duzo i kasy i czasu - wlasciwie nic cie nie powstrzyma, mozna i
    Harleyem po Korei Polnocnej jezdzic, a jak cos padnie - to sie sprowadzi
    helikopterem czy co tam ;)

    Jak sie ma malo kasy i wyliczony czas - to sie robia schody, bo np. nie
    pozwolisz sobie na jakies tam sciaganie czesci np. DHLem do jakiegos tam
    miejsca w Himalajach - gdzie i trwa to wieki i kosztuje krocie...

    Takze, niestety - szukando idealu, ktorego nie ma ;(

  • 46. Data: 2011-06-02 15:16:51
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    W dniu 02-06-2011 17:00, Piotr pisze:

    > No ja bym wlasciwie potrzebowal ze 3:
    >
    > - ca 250 ccm enduro - typowo lesne
    Do endurzenia za male i za wsciekle ale na tor jak znalazl.

    > - ca 600 ccm endurowo-szosowy - na wyprawy na wschod
    Byle nie singiel chociaz, chlopaki z Mondo Enduro zrobili kolko na DR350...

    > - ca 1000 ccm szosowo-endurowy - na wyprawy na zachod
    Na zachod? Enduro? po co? Tam >1000cm3 i zapierdalanie +200 inaczej
    autostrady wieja nuda a lokalnymi drogami.. czasu braknie ;)

    > - no i moze jeszcze ca 800 cm - typowo do miasta jakis classic
    Skuter.. i to max 125
    albo wzorem wiekszosci co najmniej R1/Gixer1000/CBR1000RR ;P

    > I to tak chyba by wygladalo...
    ano ;)
    i jeszcze pare sprzetow na inne okazje ;)

    --
    pozdr
    Rogal

  • 47. Data: 2011-06-02 15:18:41
    Od: Piotr <z...@g...com>

    W dniu 2011-06-02 17:09, AZ pisze:
    > Eeee tam pierdolisz;-) http://www.youtube.com/watch?v=yjBrpN9nmZQ

    Ee tak to kazdy potrafi, on w tym blocie mial takiego kolege do pchania
    moto, a to pewnie sa tysiace km...

  • 48. Data: 2011-06-02 15:19:05
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    W dniu 02-06-2011 16:34, de Fresz pisze:

    > Podobnie można powiedzieć o KTMach Adventure (i małym i dużym) - nie
    > kojarzę relacji z wyprawy na tych sprzętach, w czasie której coś by
    > się nie zjebało ;-)
    Znowu kwadratura kola, niechze ktos wyprodukuje motocykl na wschod..
    100KM, stalowa rama, malo elektroniki, wiecej niz 2 garnki, proste i nie
    do zajebania.

    Ps. Afryka odpada chyba, ze w zestawie z kijem od szczotki do odpychania ;)
    Ps2. Kocyk Twoje Moto Morini tez nie jest rozwiazaniem.

    --
    pozdr
    Rogal

  • 49. Data: 2011-06-02 15:40:36
    Od: "Mari@" <m...@w...op.pl>

    W dniu 2011-06-02 17:09, AZ pisze:

    > Eeee tam pierdolisz ;-) http://www.youtube.com/watch?v=yjBrpN9nmZQ
    *** Jeśli mnie pamięć nie myli to tak z 10 lat temu, jakaś polska ekipa
    objeżdżała Afrykę Drag Starem albo innym czopkiem.
    Podobno dali radę, chociaż zaiste dziwnie to wyglądało.

    --
    +-- "Mari@" & "BrownSugar" - GSX 1100F --+
    + Slow Rider & Road Lamer MC President +

  • 50. Data: 2011-06-02 15:51:55
    Od: Piotr <z...@g...com>

    http://www.ural.cc/index.php?solo ? ;)