-
41. Data: 2011-06-02 14:57:04
Temat: Re: Triumph Tiger 995i
Od: duddits <p...@N...fz6.pl>
On 02.06.2011 16:53, Piotr wrote:
> Czyli powinienem zostac przy XT600/DR600 jednocylindrowka, kop i tyle.
No, poczytaj jeszcze trochę tych porad to w ogóle motocykl sprzedasz :)
--
[GoMoto.TV]
Faceci na kanapach
-
42. Data: 2011-06-02 15:00:47
Temat: Re: Triumph Tiger 995i
Od: Piotr <z...@g...com>
W dniu 2011-06-02 16:57, de Fresz pisze:
> Nie, powinienś zacząć od określenia do czego Ci realnie jest potrzebny
> motocykl. A jak już się za parę lat znudzisz zgniłymi kompromisami, to
> dojdziesz do jedynego słusznego wniosku, że motocykli trzeba mieć
> minimum 2.
No ja bym wlasciwie potrzebowal ze 3:
- ca 250 ccm enduro - typowo lesne
- ca 600 ccm endurowo-szosowy - na wyprawy na wschod
- ca 1000 ccm szosowo-endurowy - na wyprawy na zachod
- no i moze jeszcze ca 800 cm - typowo do miasta jakis classic
I to tak chyba by wygladalo...
-
43. Data: 2011-06-02 15:06:54
Temat: Re: Triumph Tiger 995i
Od: de Fresz <d...@N...pl>
On 2011-06-02 17:00:47 +0200, Piotr <z...@g...com> said:
> W dniu 2011-06-02 16:57, de Fresz pisze:
>> Nie, powinienś zacząć od określenia do czego Ci realnie jest potrzebny
>> motocykl. A jak już się za parę lat znudzisz zgniłymi kompromisami, to
>> dojdziesz do jedynego słusznego wniosku, że motocykli trzeba mieć
>> minimum 2.
>
> No ja bym wlasciwie potrzebowal ze 3:
>
> - ca 250 ccm enduro - typowo lesne
> - ca 600 ccm endurowo-szosowy - na wyprawy na wschod
> - ca 1000 ccm szosowo-endurowy - na wyprawy na zachod
> - no i moze jeszcze ca 800 cm - typowo do miasta jakis classic
>
> I to tak chyba by wygladalo...
Doskonały plan (naprawdę). Czas się brać za realizację ;-)
A serio - nie ogarniesz tego wszystkiego w jednym motórze, ale jeśli
chcesz latać po szutrach, to Tiger spokojnie da radę (ja jeździłem
golasem i też dawał), jeśli chesz jechać gdzieś na wschód czy południe,
to też da radę (ludzie tam jeżdżą Fazerami, Fujarami i innszymi
szosówkami). A przez "da radę" rozumiem: przejedziesz. Może nie tak
szybko i bez takiego banana, jak na EXC, ale z punktu A do punktu B
dotrzesz. BTW, gdzieś w necie czytałem relację gościa, który całą
Afrykę wzdłuż przejechał Tigerem, poszukaj.
--
Pozdrawiam
de Fresz
-
44. Data: 2011-06-02 15:09:43
Temat: Re: Triumph Tiger 995i
Od: AZ <a...@g...com>
On 2011-06-02, de Fresz <d...@N...pl> wrote:
>
> Doskonały plan (naprawdę). Czas się brać za realizację ;-)
> A serio - nie ogarniesz tego wszystkiego w jednym motórze, ale jeśli
> chcesz latać po szutrach, to Tiger spokojnie da radę (ja jeździłem
> golasem i też dawał), jeśli chesz jechać gdzieś na wschód czy południe,
> to też da radę (ludzie tam jeżdżą Fazerami, Fujarami i innszymi
> szosówkami). A przez "da radę" rozumiem: przejedziesz. Może nie tak
> szybko i bez takiego banana, jak na EXC, ale z punktu A do punktu B
> dotrzesz. BTW, gdzieś w necie czytałem relację gościa, który całą
> Afrykę wzdłuż przejechał Tigerem, poszukaj.
>
Eeee tam pierdolisz ;-) http://www.youtube.com/watch?v=yjBrpN9nmZQ
--
Artur
ZZR 1200
-
45. Data: 2011-06-02 15:14:21
Temat: Re: Triumph Tiger 995i
Od: Piotr <z...@g...com>
W dniu 2011-06-02 17:06, de Fresz pisze:
> szosówkami). A przez "da radę" rozumiem: przejedziesz. Może nie tak
> szybko i bez takiego banana, jak na EXC, ale z punktu A do punktu B
> dotrzesz. BTW, gdzieś w necie czytałem relację gościa, który całą Afrykę
> wzdłuż przejechał Tigerem, poszukaj.
Nie no spoko, ja wiem, ze sie da wszystkim i wszedzie - to zawsze
kwestia korelacji czasu-kosztow-planu. Przeciez byl typ co maluchem
pojechal do Chin itd. itp.
Jak masz duzo i kasy i czasu - wlasciwie nic cie nie powstrzyma, mozna i
Harleyem po Korei Polnocnej jezdzic, a jak cos padnie - to sie sprowadzi
helikopterem czy co tam ;)
Jak sie ma malo kasy i wyliczony czas - to sie robia schody, bo np. nie
pozwolisz sobie na jakies tam sciaganie czesci np. DHLem do jakiegos tam
miejsca w Himalajach - gdzie i trwa to wieki i kosztuje krocie...
Takze, niestety - szukando idealu, ktorego nie ma ;(
-
46. Data: 2011-06-02 15:16:51
Temat: Re: Triumph Tiger 995i
Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>
W dniu 02-06-2011 17:00, Piotr pisze:
> No ja bym wlasciwie potrzebowal ze 3:
>
> - ca 250 ccm enduro - typowo lesne
Do endurzenia za male i za wsciekle ale na tor jak znalazl.
> - ca 600 ccm endurowo-szosowy - na wyprawy na wschod
Byle nie singiel chociaz, chlopaki z Mondo Enduro zrobili kolko na DR350...
> - ca 1000 ccm szosowo-endurowy - na wyprawy na zachod
Na zachod? Enduro? po co? Tam >1000cm3 i zapierdalanie +200 inaczej
autostrady wieja nuda a lokalnymi drogami.. czasu braknie ;)
> - no i moze jeszcze ca 800 cm - typowo do miasta jakis classic
Skuter.. i to max 125
albo wzorem wiekszosci co najmniej R1/Gixer1000/CBR1000RR ;P
> I to tak chyba by wygladalo...
ano ;)
i jeszcze pare sprzetow na inne okazje ;)
--
pozdr
Rogal
Tiger1050
KQ750Axi
http://www.rogal.riders.pl
-
47. Data: 2011-06-02 15:18:41
Temat: Re: Triumph Tiger 995i
Od: Piotr <z...@g...com>
W dniu 2011-06-02 17:09, AZ pisze:
> Eeee tam pierdolisz;-) http://www.youtube.com/watch?v=yjBrpN9nmZQ
Ee tak to kazdy potrafi, on w tym blocie mial takiego kolege do pchania
moto, a to pewnie sa tysiace km...
-
48. Data: 2011-06-02 15:19:05
Temat: Re: Triumph Tiger 995i
Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>
W dniu 02-06-2011 16:34, de Fresz pisze:
> Podobnie można powiedzieć o KTMach Adventure (i małym i dużym) - nie
> kojarzę relacji z wyprawy na tych sprzętach, w czasie której coś by
> się nie zjebało ;-)
Znowu kwadratura kola, niechze ktos wyprodukuje motocykl na wschod..
100KM, stalowa rama, malo elektroniki, wiecej niz 2 garnki, proste i nie
do zajebania.
Ps. Afryka odpada chyba, ze w zestawie z kijem od szczotki do odpychania ;)
Ps2. Kocyk Twoje Moto Morini tez nie jest rozwiazaniem.
--
pozdr
Rogal
Tiger1050
KQ750Axi
http://www.rogal.riders.pl
-
49. Data: 2011-06-02 15:40:36
Temat: Re: Triumph Tiger 995i
Od: "Mari@" <m...@w...op.pl>
W dniu 2011-06-02 17:09, AZ pisze:
> Eeee tam pierdolisz ;-) http://www.youtube.com/watch?v=yjBrpN9nmZQ
*** Jeśli mnie pamięć nie myli to tak z 10 lat temu, jakaś polska ekipa
objeżdżała Afrykę Drag Starem albo innym czopkiem.
Podobno dali radę, chociaż zaiste dziwnie to wyglądało.
--
+-- "Mari@" & "BrownSugar" - GSX 1100F --+
+ Slow Rider & Road Lamer MC President +
+ "cos byc musi do cholery za zakretem" +
+------- mariarider[malpa]op.pl --------+
-
50. Data: 2011-06-02 15:51:55
Temat: Re: Triumph Tiger 995i
Od: Piotr <z...@g...com>
W dniu 2011-06-02 17:19, Grzegorz Rogala pisze:
> Znowu kwadratura kola, niechze ktos wyprodukuje motocykl na wschod..
> 100KM, stalowa rama, malo elektroniki, wiecej niz 2 garnki, proste i nie
> do zajebania.
http://www.ural.cc/index.php?solo ? ;)