-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
eed1.plix.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.belwue.de
!news-zh.switch.ch!kanaga.switch.ch!switch.ch!feeder.news-service.com!feeder.ne
ws-service.com!postnews.google.com!p13g2000yqh.googlegroups.com!not-for-mail
From: Kefir <a...@g...com>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: Triumph Tiger 995i
Date: Wed, 1 Jun 2011 15:04:08 -0700 (PDT)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 60
Message-ID: <e...@p...googlegroups.com>
References: <4...@n...home.net.pl> <is66q3$b84$1@news.onet.pl>
<4de6a0c5$1@news.home.net.pl>
NNTP-Posting-Host: 195.90.102.200
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1306965848 4345 127.0.0.1 (1 Jun 2011 22:04:08 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Wed, 1 Jun 2011 22:04:08 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: p13g2000yqh.googlegroups.com; posting-host=195.90.102.200;
posting-account=XL5iMQoAAADLed8T_i0AzKJbmUBwLMEk
User-Agent: G2/1.0
X-Google-Web-Client: true
X-Google-Header-Order: HUALESNKRC
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:2.0.1) Gecko/20100101
Firefox/4.0.1,gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:641411
[ ukryj nagłówki ]Elou!
On Jun 1, 10:27 pm, Piotr <z...@g...com> wrote:
> >> - czy ktos z kolegow moglby go jakos zrugac i zbesztac? ;)
>
> > Typowy wypastowany angol.
>
> haha ale piekny ;) i ten silnik - 3 cyl...
>
> >> No a tak powaznie - to czego sie mozna spodziewac w takim moto przy
> >> przebiegu 63 kkm? Jakis remont kapitalka itd itp?
>
> > 63 kkm ? No to akurat porzadnie dotarty.
>
> serio? no nie wiem...a cos wiecej powie kolega/?
>
> a ten -http://bikemaster.pl/?mod=sm&mid=2431- troche starszy, troche
> tanszy...
Nie bede obiektywny, gdyż 955 uwazam od lat za najlepszy piecyk jaki
zrobiono dla amatorów. Rowny, zdecydowany ciag i ekonomia w jednym.
Tygrys ma słabe punkty, m. in ramę, ale ta daje się naprawiać gdyż
jest z rur wodociagowych. 99% zalezy od warunkow eksploatacji. Silniki
te pedza cala game maszyn: ST, Daytone, Speed Triple. Wystepuja
istotne roznice w ich wykonaniu: mocniejsze wersje maja nikasil.
Najtansze (ST) nie maja, W moim ST po 80 i kulku kkm zuzycie
pierscieni olejowych bylo w zwiazku z tym (plus klikukrotne
przegrzanie) na tyle duze, ze lykal litr oleju na 1000 km. Kiedys
norma "w litrach", jednak w XXI wieku troche nie do pomyslenia. Z tego
co wiem Tygrysy nie sa tak pazerne, wiec byc moze takze maja nikasil.
Uwaga! Producent podaje bardzo scisla klase oleju! Skrzynia pracuje
twardo lecz zyje dlugo, sprzeglo podobnie. Patrzac na ceny uzywanych
czesci, najbardziej psuja sie szybkozlaczki od przewodow paliwowych w
zbiorniku - niektore matoly uzywaja sily zamiast rozumu, oraz elementy
wystajace poza obrys kozy (czyli uszkodzenia od gleb). Podnozki,
dzwignia zmiany biegow i hamulcow pekaja jak zapalki.
Alternator jest samowzbudny, wiec nie pilnowany regler takze padnie po
kilku latach. Zawiecha z dolnej polki, jednak elementy mozna wymienic
na lepsze, akcesoryjne. Hamowanie w tych modelach nigdy nie
zachwycalo, choc dobralem w koncu sensowne klocki.
Moj Tygrys w chwili nabycia wygladal tak:
https://picasaweb.google.com/artur.gwizdowski/RannyT
ygrys#
a jednak ten egzemparz jest moim motocyklem docelowym i wiem ze bedzie
jezdzil jeszcze w tym roku. Jego poprzedni wlasciciel kupil znowu taka
sama sztuke.
Nie oczekuj offroadowych zdolnosci BMW GS czy KTM Adventure -
"endurowaty" wyglad to ewidentny pic. Nie nastawiaj sie na szprychowe
kola, alu lepsze, gdyz opony na nich sa bezdetkowe a nieresorowana
masa mniejsza. No i latwiejsze w naprawie po zlapaniu kapcia.
Duzym plusem sa fabryczne kufry - nie poszerzaja zbytnio sylwetni
moto. Przegieli z maksymalna masa tylnego kufra: calosc nie moze
przekroczyc, bodajze 7,5 kg, co w praktyce pozwala go ladowac
wylacznie na postoju. Slaby stelaz zadupka, tez mozna poprawic po
fabryce.
Jesli jestes nadal zainterere tym modelem, moge Ci zaoferowac na priv
liste poufnych instrukcji od producenta do serwisow, gdzie wymiania
sie np zabiegi przedsprzedazowe po wykryciu baboli fabrycznych.
--
Pozdrawiam, Artur vel Kefir & ST955, XT660X, Tiger 955
Następne wpisy z tego wątku
- 01.06.11 22:08 Piotr
- 01.06.11 22:35 Roman Niewiarowski
- 01.06.11 22:40 Piotr
- 01.06.11 22:41 Kefir
- 01.06.11 22:49 AZ
- 01.06.11 22:51 Kefir
- 01.06.11 23:43 Roman Niewiarowski
- 02.06.11 05:13 kocyk
- 02.06.11 05:58 kristos
- 02.06.11 06:28 Kefir
- 02.06.11 06:37 Roman Niewiarowski
- 02.06.11 07:15 J_K_K
- 02.06.11 08:16 PanAdol
- 02.06.11 08:41 de Fresz
- 02.06.11 09:03 Piotr
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2025-01-01 Już nie płoną
- 2025-01-01 Digikey, SN74CBT3253CD, FST3253, ktoś ma?
- 2025-01-01 Co tam u Was
- 2025-01-01 Koder szuka pracy. Koduję w j.: Asembler, C, C++ (z bibl. Qt) i D.
- 2025-01-01 Gdańsk => Delphi Programmer <=
- 2025-01-01 Łódź => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-01 Żerniki => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-01 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-31 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-01 Przypomnienie: Mini Netykieta polskich grup dyskusyjnych wer. 3.2.2
- 2024-12-31 Zamykanie konta dziecka.
- 2024-12-31 Czy apka bankowa to gra komputerowa?
- 2024-12-31 Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- 2024-12-31 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=