eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleTriumph Tiger 995iRe: Triumph Tiger 995i
  • Data: 2011-06-01 22:04:08
    Temat: Re: Triumph Tiger 995i
    Od: Kefir <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Elou!
    On Jun 1, 10:27 pm, Piotr <z...@g...com> wrote:
    > >> - czy ktos z kolegow moglby go jakos zrugac i zbesztac? ;)
    >
    > > Typowy wypastowany angol.
    >
    > haha ale piekny ;) i ten silnik - 3 cyl...
    >
    > >> No a tak powaznie - to czego sie mozna spodziewac w takim moto przy
    > >> przebiegu 63 kkm? Jakis remont kapitalka itd itp?
    >
    > > 63 kkm ? No to akurat porzadnie dotarty.
    >
    > serio? no nie wiem...a cos wiecej powie kolega/?
    >
    > a ten -http://bikemaster.pl/?mod=sm&mid=2431- troche starszy, troche
    > tanszy...

    Nie bede obiektywny, gdyż 955 uwazam od lat za najlepszy piecyk jaki
    zrobiono dla amatorów. Rowny, zdecydowany ciag i ekonomia w jednym.
    Tygrys ma słabe punkty, m. in ramę, ale ta daje się naprawiać gdyż
    jest z rur wodociagowych. 99% zalezy od warunkow eksploatacji. Silniki
    te pedza cala game maszyn: ST, Daytone, Speed Triple. Wystepuja
    istotne roznice w ich wykonaniu: mocniejsze wersje maja nikasil.
    Najtansze (ST) nie maja, W moim ST po 80 i kulku kkm zuzycie
    pierscieni olejowych bylo w zwiazku z tym (plus klikukrotne
    przegrzanie) na tyle duze, ze lykal litr oleju na 1000 km. Kiedys
    norma "w litrach", jednak w XXI wieku troche nie do pomyslenia. Z tego
    co wiem Tygrysy nie sa tak pazerne, wiec byc moze takze maja nikasil.
    Uwaga! Producent podaje bardzo scisla klase oleju! Skrzynia pracuje
    twardo lecz zyje dlugo, sprzeglo podobnie. Patrzac na ceny uzywanych
    czesci, najbardziej psuja sie szybkozlaczki od przewodow paliwowych w
    zbiorniku - niektore matoly uzywaja sily zamiast rozumu, oraz elementy
    wystajace poza obrys kozy (czyli uszkodzenia od gleb). Podnozki,
    dzwignia zmiany biegow i hamulcow pekaja jak zapalki.
    Alternator jest samowzbudny, wiec nie pilnowany regler takze padnie po
    kilku latach. Zawiecha z dolnej polki, jednak elementy mozna wymienic
    na lepsze, akcesoryjne. Hamowanie w tych modelach nigdy nie
    zachwycalo, choc dobralem w koncu sensowne klocki.
    Moj Tygrys w chwili nabycia wygladal tak:
    https://picasaweb.google.com/artur.gwizdowski/RannyT
    ygrys#
    a jednak ten egzemparz jest moim motocyklem docelowym i wiem ze bedzie
    jezdzil jeszcze w tym roku. Jego poprzedni wlasciciel kupil znowu taka
    sama sztuke.
    Nie oczekuj offroadowych zdolnosci BMW GS czy KTM Adventure -
    "endurowaty" wyglad to ewidentny pic. Nie nastawiaj sie na szprychowe
    kola, alu lepsze, gdyz opony na nich sa bezdetkowe a nieresorowana
    masa mniejsza. No i latwiejsze w naprawie po zlapaniu kapcia.
    Duzym plusem sa fabryczne kufry - nie poszerzaja zbytnio sylwetni
    moto. Przegieli z maksymalna masa tylnego kufra: calosc nie moze
    przekroczyc, bodajze 7,5 kg, co w praktyce pozwala go ladowac
    wylacznie na postoju. Slaby stelaz zadupka, tez mozna poprawic po
    fabryce.
    Jesli jestes nadal zainterere tym modelem, moge Ci zaoferowac na priv
    liste poufnych instrukcji od producenta do serwisow, gdzie wymiania
    sie np zabiegi przedsprzedazowe po wykryciu baboli fabrycznych.

    --
    Pozdrawiam, Artur vel Kefir & ST955, XT660X, Tiger 955

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: