  • Data: 2012-07-24 09:35:36
    Temat: Re: Tresura w akcji. [OT]
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Lip, 20:49, Krzysiek Kielczewski
    <k...@g...com> wrote:

    > Da się zrobić uczciwy przetarg. BTDT. Przecież nie napisałem "niech
    > urzędnik zrobi uczciwy przetarg" ;-P

    Rowniez uwazam, ze sie praktycznie nie da ;)
    Jesli zakup, usluge itp potrzebuje prywatna osoba/firma, to nie robi
    zadnych przetargow tylko wybiera dostawce ktorego uwaza w danej chwili
    za najlepszego wg wlasnego widzi mi sie...

    Przetarg zawiera tyle haczykow, ze na 90% ktos, kto sie tym nie
    zjamuje od nastu lat wymysli takie warunki przetargu, ze wygra ktos,
    kogo by nie w zadnym wypadku chcial ;)
    Np. w ww wymieninej sytuacji ktos ze zdezelowana laweta robiaca tlumy
    dymu z rury wydehweh=j a parkingu ;) + obijajacy samochody klientow
    obok, co z tego, ze bedzie mial OC jak opinia o tym, zeby omijac dany
    sklep pojdzie w swiat.. ;)

    WS

    PS. Jesli ktos chce kupic cos, co wymaga ogloszenia przetrgu i
    faktycznie chce zrobic dobry zakup, to robi praktycznie jak prywatne
    firmy: wybiera co chce za kase, ktora dysponuje, zglasza sie do
    dystrybutora wybranego sprzetu i mowi, ze musi to kupic na przetarg ;)
    warunki/regulamin przetargu dostaje oczywiscie od dystrybutora ;)