  • Data: 2012-07-24 12:33:30
    Temat: Re: Tresura w akcji. [OT]
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Może zrobić i przetarg, czy powiedzmy licytację, ale regulamin tworzysz
    > taki, żeby żaden oferent
    > nie miał prawa oprotestować twojego wyboru.

    Np z takim zapisem: "Zarząd Sp-ni zastrzega sobie prawo swobodnego
    wyboru oferty lub jej części, nie przyjęcia żadnej z ofert lub
    unieważnienia przetargu bądź odstąpienia od przetargu bez podania przyczyn."
    lub podobnie
    "Zastrzega się prawo odstąpienia od przetargu bez podania przyczyn oraz
    swobodnego wyboru oferty."

    Pozdrawiam
    Miroo