  • Data: 2012-07-19 14:45:06
    Temat: Re: Tresura w akcji.
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Lip, 23:16, Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> wrote:
    > To ile tych miejsc tak naprawdę potrzeba?

    tego to nikt nie wie ;) , ale przpis jest, wiec sie je robi (i sa
    najzwyklejsza strata dla supermarketu ;) )

    > (Za to sam znam dwóch "niepełnosprawnych", tzn. posiadających stosowną naklejkę,
    > załatwioną "na opiekuna" jakiejś innej niepełnosprawnej osoby w rodzinie. I
    korzystających
    > z tego przywileju równie skwapliwie, co PSL z posad w spółkach Skarbu Państwa.)

    Sa rowniez tacy, co formalnie im sie (chyba?) nalezy, ale do niczego
    im to niepotrzebne...
    np. moj sasiad ma 1 grupe inw. + cos tam i dostal uprawnienia
    legalnie, ale jak sam mi mowil ostatnio z nudow przeglada gazetki
    supermarketow i jezdzi po wszystkich dla zabicia czasu - oczywiscie
    MPK a nie samochodem bo tez ma gratis ;) i jakos moze...

    Dodatkowo wychodzil ;) w spoldzielni zrobienie "koperty" dla inwalidow
    pod blokiem, ktora non stop okupuje - nie najblizej wyjscia z klatki
    tylko pod swoim oknem oczywiscie ;)

    WS

    PS. gdyby tych kopert nie bylo, to jak ktos z wozkiem inwalidzkim
    zatrzymalby sie tuz przed wejsciem, to nikt by sie raczej nie
    pryczepil...