  • 21. Data: 2009-12-18 08:30:34
    Temat: Re: Trening POWOLNEJ jazdy
    Od: duddits <d...@b...com>

    Marcin N pisze:
    > Witam,
    >
    > Czy trenujecie sztukę powolnej stabilnej jazdy?

    Tak, wczoraj w Warszawie. W końcu nie wytrzymałem, wysiadłem z autobusu
    i poszedłem na piechotę.

    > Może macie jakieś rady, jak to ćwiczyć i na co zwrócić uwagę?

    Wystarczy, że służby drogowe zostaną zaskoczone i już masz perfekcyjne
    warunki do ćwiczeń.

    --
    duddits

  • 22. Data: 2009-12-18 08:46:54
    Od: "Pryzmat" <a...@o...pl>

    duddits wrote:
    > Tak, wczoraj w Warszawie. W końcu nie wytrzymałem, wysiadłem z
    > autobusu i poszedłem na piechotę.

    Desperujesz. Zrobilem wczoraj po Wawce okolo 130 km w ciagu dnia i wcale nie
    bylo tak wolno.
    Samochodem niestety

    A zeby nie bylo calkiem NTG to z zazdroscia patrzylem na kolesia na quadzie
    ktory sobie swobodnie popierniczal Trasa Torunska w kierunku Zachodniego.
    Bardzo malowniczo byl oblepiony sniegiem Mial na sobie zwykle texy i
    solidnie oblepiony sniegiem kask enduro z gogalmi.

    --
    Pryzmat (Jacek)
    foto i moto

  • 23. Data: 2009-12-18 09:15:52
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "duddits" <d...@b...com> napisał w wiadomości

    > Tak, wczoraj w Warszawie. W końcu nie wytrzymałem, wysiadłem z autobusu
    > i poszedłem na piechotę.

    > Wystarczy, że służby drogowe zostaną zaskoczone i już masz perfekcyjne
    > warunki do ćwiczeń.

    To nie służby drogowe są winne, tylko sami kierowcy. Nieprawdą jest, że zima
    zaskakuje drogowców - zima zaskakuje kierowców!

    Zimą jest śnieg i jeśli mocno sypie, że to żaden sprzęt do odśnieżania nie
    usunie tego. Po prostu kierowcy muszą się nauczyć jeździć po śniegu. Mało
    który wyskoczy przy pierwszych opadach gdzieś na plac - choćby na 3 minuty:
    pohamować, pokręcić kierownicą, wpaść w parę poślizgów (niekoniecznie
    kontrolowanych).

  • 24. Data: 2009-12-18 09:22:17
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2009-12-18, Pryzmat <a...@o...pl> wrote:

    > Desperujesz. Zrobilem wczoraj po Wawce okolo 130 km w ciagu dnia i wcale nie
    > bylo tak wolno.
    > Samochodem niestety

    To trzeba bylo komunikacja :-) Daszynskiego-Zawiszy autobusem 35min, kolejne
    60m Grojecka 20min, dalej nie wiem bo poszedlem do domu nogami...
> [...]
    > Bardzo malowniczo byl oblepiony sniegiem Mial na sobie zwykle texy i
    > solidnie oblepiony sniegiem kask enduro z gogalmi.

    Ja widzialem skuterzystow rano jak jechalem autobusem ale nie patrzylem
    z zazdroscia bo co 100m kladli sie to na lewo, to na prawo ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 25. Data: 2009-12-18 09:37:04
    Od: Jarecki <j...@g...com>

    On 17 Gru, 19:59, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > Czy trenujecie sztukę powolnej stabilnej jazdy?
    > Może macie jakieś rady, jak to ćwiczyć i na co zwrócić uwagę?

    Wracając do tematu, moja rada: siądź jak najbliżej kierownicy/
    zbiornika - o wiele łatwiej jedzie się z małą prędkością.

    JareckiB12

  • 26. Data: 2009-12-18 09:39:17
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2009-12-18, duddits <d...@b...com> wrote:

    > To też. Dziś już na przykład całkiem normalnie dojechałem do pracy.

    Podobnie jak i ja :-) Wyglada na to ze wczoraj wszyscy sie wystraszyli
    i dzisiaj samochody pozostawiali w domu bo nawet miejsce parkingowe
    znalazlo sie w centrum :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 27. Data: 2009-12-18 09:45:01
    Od: duddits <d...@b...com>

    Marcin N pisze:
> [...]

    > Zimą jest śnieg i jeśli mocno sypie, że to żaden sprzęt do odśnieżania
    > nie usunie tego. Po prostu kierowcy muszą się nauczyć jeździć po śniegu.
    [..]

    Nie sypał wcale tak mocno akurat, tylko mróz trochę złapał.

    --
    duddits

  • 28. Data: 2009-12-18 10:08:16
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2009-12-18 10:22, AZ pisze:

    > Ja widzialem skuterzystow rano jak jechalem autobusem ale nie patrzylem
    > z zazdroscia bo co 100m kladli sie to na lewo, to na prawo ;-)

    Moze zmeczeni byli... :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 29. Data: 2009-12-18 14:13:09
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2009-12-18, Iguan007 <i...@p...onet.pl> wrote:

    > W korkach, pomiedzy samochodami?

    Zdefinujmy do jakiej predkosci jest wolna jazda? Bo w Wawie to mozna spokojnie
    osiagac predkosci ~40km/h ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 30. Data: 2009-12-18 14:20:18
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "Tytus" <t...@g...pl> wrote in message

    > Ale po co??? dlatego ze tak mowi szkola nauki jazdy z przed 40 lat???
    > Kiedy w jezdzie na moto jest potrzebna wolna jazda (pomijajac konkursy)
    > ???

    W korkach, pomiedzy samochodami?

    Pozdrawiam,
    Iguan