    From: Mario <m...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Trawiarka - pompowanie płynu
    Date: Sat, 02 Mar 2013 22:23:20 +0100

    W dniu 2013-03-02 21:06, Michoo pisze:

    > Zazwyczaj tak.

    > Topor od tego, żeby nie trzeba było ;) Wolę cieńsze ścieżki - to mam
    > opanowane niż dużo przelotek - bo lutowanie jest czasochłonne.

    Cieniutkie ścieżki prowadzone przez automat. I jeszcze pewnie ma przejść
    testy EMC. A w przypadku zlecenia do płytkarni przelotek nie trzeba lutować.

    > Jakimi zwarciami czy przerwami? Po to trzeba mieć dobrą wytrawiarkę,
    > żeby nie było problemów.

    Chociażby paproszki które będą leżały na płytce.

    > Wolę zrobić szybko prototyp i potem kolejny jak wykryję błędy niż czekać
    > 2 tygodnie na płytkę tylko po to by się okazało, że trzeba zrobić kolejną.

    Może być 5 dni. A kiedyś też przerabiałem projektowanie pod kątem
    ograniczeń wynikających z domowej technologii . W efekcie kurczowo
    trzymałem się tht aby zamiast przelotek dało się wykorzystać piny
    elementów. To bez sensu. Jeśli projektujesz pod kątem przyszłej
    produkcji na zewnątrz (choćby gołych płytek), to bez sensu jest stosować
    w projekcie zasady wynikające z twojej (przykładowo)
    żelazkowo-akwariowej technologii.

    --
    pozdrawiam
    MD