  • 1. Data: 2011-06-14 12:00:16
    Temat: Trasa do budapesztu - pytania
    Od: Mikołaj Jopczyński - Tychy Online <m...@g...com>

    Witajcie,

    Ruszam w piatek ze slaska na budapeszt.

    Jaka trase moglibyscie polecic by nie zrobic niepotrzebnej drogi?

    Mapy google najkrotsza trase znalazly przez czechy - lokalnymi drogami -
    420 km.

    --
    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

    tel: 32 7 400 000 | fax: 32 7 400 004 | gg: 311167

    Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline
    Korzystaj z darmowego, bezprzewodowego Internetu: http://hotspot.tychy.pl

  • 2. Data: 2011-06-14 12:11:13
    Temat: Re: Trasa do budapesztu - pytania
    Od: Grzegorz <g...@g...com>

    Koszty winiet są dla ciebie istotne?

  • 3. Data: 2011-06-14 12:25:44
    Od: Mikołaj Jopczyński - Tychy Online <m...@g...com>

    W dniu 2011-06-14 12:11, Grzegorz pisze:

    > Koszty winiet są dla ciebie istotne?

    Wszystko zalezy od tego o ile trasa by sie zwiekszyla/zmniejszyla -
    winieta na 10 dni to 70 zl (poprawcie mnie jezeli sie myle) - a to
    prawie 300 km na gazie...

  • 4. Data: 2011-06-14 13:18:04
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-06-14 12:00, Mikołaj Jopczyński - Tychy Online pisze:
    > Jaka trase moglibyscie polecic by nie zrobic niepotrzebnej drogi?

    Do Żyliny, potem autostradą przez Bratysławę. Nie ma się co wygłupiać po
    bażołach. Trochę dłużej, ale szybko i bezpiecznie.

    > Mapy google najkrotsza trase znalazly przez czechy - lokalnymi drogami -
    > 420 km.

    Przez Czechy, nie Słowację?
    P.

  • 5. Data: 2011-06-14 16:38:46
    Od: Ramok <c...@c...com>

    W dniu 14.06.2011 12:25, Mikołaj Jopczyński - Tychy Online
    napisał(a)/has written:

    > Wszystko zalezy od tego o ile trasa by sie zwiekszyla/zmniejszyla -
    > winieta na 10 dni to 70 zl (poprawcie mnie jezeli sie myle) - a to
    > prawie 300 km na gazie...
    Poczytaj sobie na forum cro.pl - ludzie jeżdżący do Chorwacji jeżdżą
    również przez Budapeszt, sporo informacji jest przede wszystkim o
    wariantach dotarcia do Bratysławy (a stamtąd jeżdżą na Węgry lub
    Austrię). Chyba większość poleca Cieszyn, przez Czechy do
    Słowacji/Żylina (niepotrzebna winieta na ten fragment) i dalej autostrady.

    Ceny winiet chyba "przeliczyłeś" -sprawdź sobie na necie, ale nie
    sugeruj się cenami z PZMOTu w PLN, bo mają spory narzut, a -przynajmniej
    na węgry- są też winietki na mniej niż 10 dni ;) więc zależy, na ile
    jedziesz...

    Pozdro!
    /Ramok

  • 6. Data: 2011-06-14 20:45:37
    Od: Grzegorz <g...@g...com>

    On 14 Cze, 16:38, Ramok <c...@c...com> wrote:
> [...]

    OIDP na Słowacji nie ma winiet 10-dniowych, tylko 7-dniowe i
    miesięczne, a na Czechy nie potrzebujesz. Na Węgry... to zależy czy z
    Żyliny pojedziesz na Bratysławę (tak) czy Bańską Bystrzycę (nie). Na
    upartego na Słowacji nie potrzebujesz winiety ale jak przegapisz zjazd
    to wjedziesz na płatny odcinek i cię policja capnie.

  • 7. Data: 2011-06-14 20:46:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 14 Jun 2011 16:38:46 +0200 osobnik zwany Ramok
    wystukał:

    > na węgry- są też winietki na mniej niż 10 dni ;) więc zależy, na ile
    > jedziesz...

    na węgry to się kupuje w sieci. Na szczęście od pewnego czasu sie da, bez
    wizyty na ichniej stacji benzynowej gdzie gadają tylko po wegiersku :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2011-06-14 20:59:54
    Od: Przemek <jpparo@usun_gazeta.pl>

> [...]
    >
    > Jaka trase moglibyscie polecic by nie zrobic niepotrzebnej drogi?
    >
    > Mapy google najkrotsza trase znalazly przez czechy - lokalnymi drogami -

    Ja Ci powiem tak - jezdze do rodziny do Tatabany - ok 60 km przed
    Budapesztemn.
    Moja trasa przebiega nastepujaco:
    Czechowice Dziedzice - Bielsko - Cieszyn - Czadca - Zylina - Trnava (D1)
    - Sered(R1/51) - Soporna - Sala(75) - Nove Zamky - Komarno - Tatabanya
    (stara droga 1 - bezpłatna) -> starą 1 do Budapesztu.

    Musisz kupic tylko winiety na Słowacje - 7 dniowe.
    Jezdzac taką trasa x lat, nie stwierdziłem problemów.
    A czy przez Czechy blizej o pare km, tego nie sprawdzałem - tą trase mam
    przetestowaną i nie narzekam, zwłaszcza ze od Zyliny jest teraz
    autobahna D1 :)

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 9. Data: 2011-06-15 08:49:20
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Ramok" <c...@c...com> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > sugeruj się cenami z PZMOTu w PLN, bo mają spory narzut, a -przynajmniej
    > na węgry- są też winietki na mniej niż 10 dni ;) więc zależy, na ile

    winiety na węgry, najlepiej kupić przez internet bezpośrednio od węgrów, w 5
    minut nie wychodząc z domu masz winiety, tylko trzeba je sobie wydrukować.

  • 10. Data: 2011-06-15 14:55:50
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Wszystko zalezy od tego o ile trasa by sie zwiekszyla/zmniejszyla -
    > winieta na 10 dni to 70 zl (poprawcie mnie jezeli sie myle) - a to prawie
    > 300 km na gazie...

    Cóż to jest 70zł za 10 dni skoro przejazd jednorazowy naszą wspaniałą
    autostradą w okolicach Poznania to koszt równy 3*13zł od auta osobowego....
    A nowe bramki się pną do góry :-((