  • Data: 2011-03-02 22:05:35
    Temat: Re: Trasa Warszawa-Katowice
    Od: Przemek V <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    cinews:4d6cf4ed$0$2455$65785112@news.neostrada.pl...

    > Zale y jak trafisz,
    > Trasa pokonywana w sobot od Cz stochowy. Zw ki na odcinku Piotrk w
    > Trybunalski- Rawa Mazowiecka, po 6tej przesta em liczy . Znajomi przed
    > po udniem tylko zwalniali, ja po 17 sta em  dobrze ponad godzin , a uda o
    > mi si za Tomaszowem uciec na Inow dz, potem 726k na 8 wr ci em za Raw .
    > Czyli du o zale y o kt rej jedziesz.
    > Pozdrawiam
    > J.Burger

    W sobotę tak około 16.00 też wpadłem w ten korek na betonce ale udało
    mi się od razu wymanewrować poboczem na zjazd (przy zajeździe FOX) i
    bocznymi dróżkami dojechać do Tomaszowa, pokluczyć, przebić się i
    wyjechać już za Paradyżem. Miałem już ponad 1200 km za pasem i gdybym
    miał tam jeszcze stać to bym chyba sobie w łeb strzelił.