  • 1. Data: 2011-03-01 14:30:19
    Temat: Trasa Warszawa-Katowice
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Witam

    Na trasie Warszawa-Katowice w okolicach Rawy Mazowieckiej zaczynają się
    chyba jakieś roboty drogowe i ciągną spory kawałek. Czy to jest jakoś
    sensownie przejezdne, czy stracę na tym pół dnia i lepiej jechać jakoś
    inaczej?

    Maciek

  • 2. Data: 2011-03-01 19:49:51
    Temat: Re: Trasa Warszawa-Katowice
    Od: Paweł Olaszek <o...@g...com>

    W dniu 2011-03-01 14:30, Maciek pisze:
> [...]
    > chyba jakieś roboty drogowe i ciągną spory kawałek. Czy to jest jakoś
    > sensownie przejezdne, czy stracę na tym pół dnia i lepiej jechać jakoś

    Raczej poniżej 50m/h się nie zwalnia

    --
    pozdrawiam,
    Paweł

  • 3. Data: 2011-03-01 19:57:59
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 01 Mar 2011 19:49:51 +0100, Paweł Olaszek wrote:

    >Raczej poniżej 50m/h się nie zwalnia

    A jakie te roboty ? Pamietam jak remontowali tam jedna jezdnie, po
    drugiej mozna bylo jechac nawet szybko, ale nie w piatek wieczorem.

    Wtedy predkosc spadala ponizej 5km/h, a korek mial 5 km :-)

    J.

  • 4. Data: 2011-03-01 20:43:44
    Od: Paweł Olaszek <o...@g...com>

    W dniu 2011-03-01 19:57, J.F. pisze:
    > A jakie te roboty ? Pamietam jak remontowali tam jedna jezdnie, po
    > drugiej mozna bylo jechac nawet szybko, ale nie w piatek wieczorem.
    >
    > Wtedy predkosc spadala ponizej 5km/h, a korek mial 5 km :-)

    Zachodnia nitka jest od zeszłego roku rozgrzebana, ruch puszczony jest w
    obie strony wschodnią nitką. Jasne że ekscesy bywają- jakoś w styczniu
    zagotowała się w połowie zwężki jakaś bulwarówka i blokowała ruch.
    Podczas pokonywania tej zwężki przeczytałem wyborczą od pierwszej do
    przedostatniej strony z dodatkiem regionalnym włącznie :-)

    --
    pozdrawiam,
    Paweł

  • 5. Data: 2011-03-01 21:46:35
    Od: "J. Burger" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > chyba jakieś roboty drogowe i ciągną spory kawałek. Czy to jest jakoś
    > sensownie przejezdne, czy stracę na tym pół dnia i lepiej jechać jakoś

    Zależy jak trafisz,
    Trasa pokonywana w sobotę od Częstochowy. Zwężki na odcinku Piotrków
    Trybunalski- Rawa Mazowiecka, po 6tej przestałem liczyć. Znajomi przed
    południem tylko zwalniali, ja po 17 stałem dobrze ponad godzinę, aż udało
    mi się za Tomaszowem uciec na Inowłódz, potem 726ką na 8 wróciłem za Rawą.
    Czyli dużo zależy o której jedziesz.
    Pozdrawiam
    J.Burger

  • 6. Data: 2011-03-01 22:18:15
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2011-03-01 21:46, J. Burger pisze:
> [...]
    > mi się za Tomaszowem uciec na Inowłódz, potem 726ką na 8 wróciłem za Rawą.
    Wyjadę pewnie koło 9:00, czyli na tym odcinku będę dobrze przed
    południem. Czyli powinno dać się przejechać - dzięki :-)

    Maciek

  • 7. Data: 2011-03-01 23:11:26
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-03-01, Paweł Olaszek <o...@g...com> wrote:

    > Raczej poniżej 50m/h się nie zwalnia

    To juz lepiej iść na piechotę, będzie z trzydzieści razy szybciej ;-)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 8. Data: 2011-03-02 22:05:35
    Od: Przemek V <p...@g...com>

    On Mar 1, 9:46 pm, "J. Burger" <j...@o...pl> wrote:
    > U ytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisa w wiadomo
    cinews:4d6cf4ed$0$2455$65785112@news.neostrada.pl...

    > Zale y jak trafisz,
    > Trasa pokonywana w sobot od Cz stochowy. Zw ki na odcinku Piotrk w
    > Trybunalski- Rawa Mazowiecka, po 6tej przesta em liczy . Znajomi przed
    > po udniem tylko zwalniali, ja po 17 sta em  dobrze ponad godzin , a uda o
    > mi si za Tomaszowem uciec na Inow dz, potem 726k na 8 wr ci em za Raw .
    > Czyli du o zale y o kt rej jedziesz.
    > Pozdrawiam
    > J.Burger

    W sobotę tak około 16.00 też wpadłem w ten korek na betonce ale udało
    mi się od razu wymanewrować poboczem na zjazd (przy zajeździe FOX) i
    bocznymi dróżkami dojechać do Tomaszowa, pokluczyć, przebić się i
    wyjechać już za Paradyżem. Miałem już ponad 1200 km za pasem i gdybym
    miał tam jeszcze stać to bym chyba sobie w łeb strzelił.