  • 41. Data: 2010-04-06 23:54:20
    Temat: Re: Trasa Warszawa-Jastarnia - rozważania teoretyczne
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 05 Apr 2010 21:01:10 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > 200 metrów? Ha, ha, ha. Ten powrót to pewnie w Ostaszewie?
    > Już widzę, jak ktoś z rodziną jedzie po szutrze w nieznanym miejscu,
    > ryzykując złapanie gumy.

    No ba, przeciez kazdy wie, że poza asfaltem auta się psują.

    Poza tym tam nie ma szutru.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)

  • 42. Data: 2010-04-07 08:42:16
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    ALGI pisze:
    (...)
    > No właśnie - mapy z netu podają różne ciekawe czasy które nijak mają sie do
    > rzeczywistości.

    Ano właśnie - NaviExpert o dziwo się doskonale w Polsce sprawdza.
    Zdecydowanie lepiej niż typowa navi.

    > Do 120 - czyli nawet jak znajdę ten dobry kawałek to nie jadę 140.....
    > Średnia wyjdzie jednak niższa jak tak sobie szacuje....

    Jak znam życie, to możesz liczyć na średnią w granicach 60 kilku, no,
    może 70. Szybciej się raczej nie uda - chyba, że nocą :)

    > Ha! I po to ten wątek i dyskusja aby poznać Wasze odmienne opinie i
    > argumentacje :)

    Gdzieś tu pisałeś, że będziesz jechał parę razy - sprawdź sobie każdą
    z tych tras i sam oceń :)

  • 43. Data: 2010-04-07 11:58:06
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    ALGI <a...@N...o2.pl> writes:

    > Ja zazwyczaj wyjeżdżam o 6:00 w sobotę, w Ostródzie jem psa z budą
    > (McDonald's), omijam Trójmiasto obwodnicą do której uderzam przez Pruszcz,

    Hehe. Z korka na siodemce ucieklem wtedy do Pruszcza i to dopiero byl
    wielki błąd.

    MJ

  • 44. Data: 2010-04-10 12:36:30
    Od: ALGI <a...@N...o2.pl>

    Dnia Wed, 07 Apr 2010 08:42:16 +0200, Artur 'futrzak' Maśląg napisał(a):

    > ALGI pisze:
    > (...)
    >
    > Ano właśnie - NaviExpert o dziwo się doskonale w Polsce sprawdza.
    > Zdecydowanie lepiej niż typowa navi.

    Dla mnie osobiście na Polskę jest bezkonkurencyjny. Na Europę natomiast
    (pomimo iż jeszcze nie testowałem) wziąłbym i wyjął z szuflady zakurzonego
    TomToma ;)

    > Jak znam życie, to możesz liczyć na średnią w granicach 60 kilku, no,
    > może 70. Szybciej się raczej nie uda - chyba, że nocą :)

    Najbardziej i tak mnie wkurzają jak są wahadła. W zeszłym roku jechaliśmy z
    firmy na Bydgoszcz i dobrze że ktoś nam powiedział o chyba 7miu wahadłach
    więc jechaliśmy innaczej ........

    > Gdzieś tu pisałeś, że będziesz jechał parę razy - sprawdź sobie każdą
    > z tych tras i sam oceń :)

    Generalnie DK7 zawsze jeździłem od wielu lat. Po prostu wcześniej A1 nie
    było więc......... nie było takiej opcji ~:-)
    Tak sobie myślę że A1 pojadę... teraz jeszcze dojazd do tej A1 muszę wybrać
    ;)