    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Trasa Warszawa-Jastarnia - rozważania teoretyczne
    Date: Tue, 06 Apr 2010 01:31:52 +0200

    Artur Maśląg pisze:
    > Tomasz Pyra pisze:
    > (...)
    >
    > Gdybyś był naprawdę tak doświadczony w tym odcinku, to być nigdy nie
    > uderzał w troskę o stan techniczny pojazdu.

    To nie ja napisałem "Już widzę, jak ktoś z rodziną jedzie po szutrze w
    nieznanym miejscu, ryzykując złapanie gumy. "

    Sprawnym pojazdem takie ryzyko jest pomijalne, więc spokojnie można
    jechać. Niesprawnym to nie wiem, bo nie jeżdżę takim, ale może
    faktycznie strach.
    Ja tamtędy jeździłem już dziesiątki razy (zarówno do Warszawy jak i
    dalej na południe DK1), korek tym skrótem omijałem wielokrotnie i
    kawałek jak każdy inny - bez problemu do przejechania.
    Najstraszniejsze co mnie tam spotkało to ubłocenie samochodu jak było mokro.

    > Przestań opowiadać głodne kawałki. Ty zwyczajnie tymi trasami nie
    > podróżujesz (mowa o całości przebiegu).

    Się znalazł wielki podróżnik co zna wszystkie drogi ;)

    Jak się ktoś lubi wlec 60-70km/h w kolumnie to może i trasa bocznymi
    dróżkami jest ok. ALGI pisał że lubi 120km/h, a proponujesz mu jakąś
    lipę prowadzącą od wsi do wsi.
    Przeczytaj sobie jego post jeszcze raz i on wcale nie pytał o spokojną
    wiejską dróżkę krajoznawczą, a o szybki przejazd.
    A szybko to się jeździ szerokimi i prostymi drogami z poboczem.

    > Miś - odcinek DK10 do DK1 zdecydowanie lepiej zrobić odbiciem z Sierpca
    > na Rypin itd.

    Rowerem czy traktorem z całą pewnością tak, ale pytanie było o szybki
    przejazd samochodem.