    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Trasa Warszawa-Jastarnia - rozważania teoretyczne
    Date: Mon, 05 Apr 2010 23:28:21 +0200

    Tomasz Pyra pisze:
    (...)
    > Nie raz korzystałem - bez żadnych szczególnych emocji czy drżenia serca
    > w trosce o stan techniczny pojazdu.

    Gdybyś był naprawdę tak doświadczony w tym odcinku, to być nigdy nie
    uderzał w troskę o stan techniczny pojazdu.

    > W każdym razie na tyle mało, że nie zrobiło na mnie żadnego wrażenia.
    > Może 150m, może 300.
    > Jak kogoś przeraża taka wizja to niech jedzie prosto asfaltem - przymusu
    > skracania sobie drogi nie ma.

    Miś - jakie przeraża? Komu radzisz takie rozwiązania?

    > "staramy się jechać płynnie ~120km/h"

    Tak, na DK7, a średnia 75km/h.

    > O ile przelotowa 120 na DK10 i DK1 to prędkość z którą wielu się
    > porusza, to jadąc przez Wąbrzeźno już będzie ciężko, bo to dużo gorsza
    > droga, bez poboczy i z większym natężeniem powolnego ruchu jakiś
    > traktorów, rowerów itp.

    Przestań opowiadać głodne kawałki. Ty zwyczajnie tymi trasami nie
    podróżujesz (mowa o całości przebiegu).

    > Ja w niedługim czasie (od kiedy otwarto całą A1) jechałem kilka razy
    > przez Wąbrzeźno i coś około kilkunastu obwodnicą Torunia, to jakieś tam
    > porównanie mam.

    Jakieś masz - to fakt ;)

    > Jak ktoś lubi powoli, oszczędzając paliwo to przez Wąbrzeźno będzie miał
    > krócej (a jeszcze krócej przez Brodnicę). Ale jak ktoś jeździ szybciej
    > to po lepszej DK10/DK1 dojedzie szybciej.

    Miś - odcinek DK10 do DK1 zdecydowanie lepiej zrobić odbiciem z Sierpca
    na Rypin itd.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.