-
Data: 2010-04-04 19:47:12
Temat: Re: Trasa Warszawa-Jastarnia - rozważania teoretyczne
Od: ALGI <a...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Dnia Sun, 04 Apr 2010 17:31:44 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):
>
> Patrząc na Google Maps domyślam się że ta trasa zakłada odbicie z DK10
> na przełaj do Grudziądza.
Tak, dokładnie lecimy "na przełaj".
> To nie jest dobra droga - może kilometrów jest mniej, ale tam ciężko
> wyprzedzać, duży ruch ciężarówkowo-rowerowo-traktorowy, kiepska droga,
> wieś za wsią itd.
Acha - to ważna informacja.
Kolega jechał w zeszłym roku tam Focusem i nie narzekał. Drugi kolega BMW
M3 już narzekał na jakość drogi (ale też gdzieś się pogubił więc może miał
na mysli jakies boczne).
Natomiast ta sytuacja na pewno się zmieni na gorsze po obecnej zimie.
Jak zawsze po zimie dziur jest więcej, ale po tej nawet moja droga do pracy
w okolicach Warszawy, zamieniła się w zawody w "slalom gigant nie urwij
koła" ;-)
>
> Ja wolę pojechać dalej DK10 do obwodnicy Torunia i stamtąd wyjechać od
> razu na DK1 kawałkiem obwodnicy.
Co rozumiesz przez obwodnicę Torunia. Patrzę na mapę i obwodnica leci
południem.
Jak jedziesz od Lubicz Dolny dalej?
(jest droga 552 przez Grębocin, Popowo Toruńskie na Łysomice ale to chyba
nei obwodnica - chyba że po prostu mapa Targeo jest stara...)
> Google Maps mówi że DK7 to 435km/6h45m, DK10/1 przez Wąbrzeźno
> 429km/6h31m, a DK10/10 tak jak pisałem 451km/6h17m.
Aha - przez Wąbrzeźno
Ja myślałem że przez Grudziądz to odbicie z DK10 już w Sierpc na
Rypin/Brodnica.....
> I ja tak właśnie jeżdżę z trójmiasta do Warszawy i sobie chwalę.
> Ruch na DK10 jest dużo mniejszy niż na DK7, a na DK1 zaraz wjeżdżasz na
> autostradę.
Dla porównania z wcześniejszymi cyferkami co podałem - czas z Naviexperta
dla trasy przez A1 ale z punktem pośrednim tuż przed Toruniem (aby wymusić
jazdę DK10) wynosi 5g 33 m a dystans 450km.
Ale widzę z Naviexpert ominął jakiś remont na drodze 552 gdzie chyba węzeł
jakiś robią [opis to: Remont Toruń S10/Dk10/DW552 / Droga zamknięta:
Grębocin, Lubicka ]
Prowadzi północą przez Jedwabno/Rogówko
Z tego co widzę targeo też ten odcinek omija jakbym nie chciał wymusić ;-)
Twoja wersja ma zaletę że omija Grudziądz, gdzie trzeba wjechać do miasta.
Jednakże jak patrzę to w Grudziądzu ew. warto zrobić ten jeden postój, coś
zjeść i zatankować.
A zazwyczaj mam tak że jak cały rok do McDonalda nie chodzę, tak przy
wyjeździe na wakację "zaliczam" 2x tego psa z budą i łańcuchem w kotlecie
;-). Na DK7 to w okolicach Ostródy, tutaj w Grudziądzu, ew. Twoją trasą
trzeba by gdzieś w Toruniu ;) - Chyba że jest gdzieś na trasie przed
wjazdem na A1, to tym lepiej ;-)
>
> Jadąc DK7 musisz się przebić przez Gdańsk, a jak wjedziesz w Grudziądzu
> na autostradę, to całe trójmiasto objeżdżasz bokiem.
Tutaj zawsze odbijam wcześniej przez Pruszcz Gdański.
Kolega jechał w zeszłym roku 2 tygodnie wcześniej na urlop niż ja i zdał mi
relację gdzie w okolicach Trójmiasta stracił godzinę na odcinku kilku km.
Potwierdziło się w to w trasie wyznaczanej przez Naviexperta przez Pruszcz
Gdański (+ małe myki uliczkami w okolicach Redy gdzie też był korek).
Tak czy siak - Twój post wnosi alternatywę do trasy autostradowej, a raczej
alternatywę dojazdu do autostrady.
I teraz którędy szybciej i taniej? Różnice km nie są jakieś straszne, czas
dojazdu w przypadku DK7 może się zwiększyć, a jak na to wszystko nałoży się
spalanie/koszt przejazdu ale w przypadku A1 także dodatkowe 17,50?
Stres kierowcy, że tak to ujmę, zakładam jednak na DK7 większy niż na A1,
natomiast nie wiem jak wygląda DK10 - ale skoro piszesz że mniejszy ruch to
zakładam że lepiej niż DK7.
Wygląda na to że wszystko, oprócz czynnika ekonomicznego w sensie opłaty,
przemawia wersją A1. A jeżeli ruch byłby płynny (w końcu z samego rana
jedziemy DK10 a potem w dzien już jak ruch się zwiększy to A1) to może
różnica w spalaniu pokryje nawet ten koszt opłaty za A1, a zawsze to
przyjemniej, szybciej i co ważne, bez dziur ;-)..
Pomijam tutaj ewentualne krotki już za Trójmiastem jak się skończy
obwodnica bo to jest akurat odcinek wspólny i niezależnie od wybranego
wariantu, i tak nas dotyczy.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.04.10 20:33 Tomasz Pyra
- 04.04.10 21:50 ALGI
- 04.04.10 21:48 Michal Jankowski
- 04.04.10 22:01 Krzysiek Kielczewski
- 04.04.10 22:02 Michal Jankowski
- 04.04.10 23:18 ALGI
- 04.04.10 23:25 Krzysiek Kielczewski
- 04.04.10 23:27 ALGI
- 04.04.10 23:32 ALGI
- 05.04.10 10:23 jerzu
- 05.04.10 10:28 jerzu
- 05.04.10 10:59 Adam Płaszczyca
- 05.04.10 13:03 Marcin Jan
- 05.04.10 13:17 Tomasz Pyra
- 05.04.10 20:27 ALGI
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-25 Wrocław => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-25 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-25 Kraków => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-25 Lublin => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-25 Szczecin => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-25 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-25 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-25 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-25 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-25 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-25 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-25 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-25 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-12-25 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-24 Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie