  • 11. Data: 2012-08-07 17:59:09
    Temat: Re: Trasa Warszawa-Bydgoszcz.
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-08-07 17:47, masti pisze:

    > tu nie ma?
    > http://www.openstreetmap.org/?lat=52.9684460163116&l
    on=18.6842679977417&zoom=15

    > czy wjechał tu:
    > http://www.openstreetmap.org/?lat=53.036595582962&lo
    n=18.7353372573853&zoom=15

    Masz otwarte oczy, czy kierujesz się mocą?
    <cite>
    Dobra trasa, dojechałem bez problemu, dzięki. Troche sie kręta robi od
    Lipna i nie ma jak wyprzedzać, ale nie spieszyło mi się.
    </cite>

  • 12. Data: 2012-08-07 19:50:45
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 07 Aug 2012 16:06:22 +0200, anacron <a...@a...pl>
    wrote:

    >Co jest skurwysyństwem, bo jadąc tamtędy nie ma alternatywy.

    Jest, przez Toruń. Ale fakt, skurwysyństwo.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 13. Data: 2012-08-09 13:13:29
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2012-08-07 19:50, jerzu pisze:

    > Jest, przez Toruń. Ale fakt, skurwysyństwo.

    I to duże skurwysyństwo, ale takiego mamy ministra który nie zgodził się
    aby ten kawałem był bezpłatny. I teraz ja mieszkając w Osieku i chcąc
    jechać do Ciechocinka muszę dymać przez Toruń i nadrabiać kilometrów lub
    jechać do Lubicza i zapłacić tez 2 PLN aby dojechać szybciej. A tak
    jakby było darmo to by i pewnie w Grabowcu zrobiliby normalny wjazd i do
    Ciechocinka miałbym kilka km...