  • 1. Data: 2015-10-28 08:49:54
    Temat: Trasa Warszawa - Białystok - utrudnienia drogowe
    Od: Bogdann <w...@g...com>

    Witam

    Prośba do kogoś, kto jechał tą trasą na dniach (chodzi dokładnie o odcinek Ostrów
    Mazowiecka - Jeżewo), czy są spore utrudnienia w ruchu ze względu na remont trasy
    (ruch wahadłowy, korki, etc.)?
    Ostatnio jak jechałem (lipiec 2015) na całej długości prace, ale ruch płynny.

    pzdr
    Bogdan

  • 2. Data: 2015-10-28 11:48:59
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2015-10-28 o 08:49, Bogdann pisze:
> [...]
    (ruch wahadłowy, korki, etc.)?
    > Ostatnio jak jechałem (lipiec 2015) na całej długości prace, ale ruch płynny.

    http://www.gddkia.gov.pl/pl/19/lista-utrudnien
    T.

  • 3. Data: 2015-10-28 14:24:03
    Od: Bogdann <w...@g...com>

    Dzięki,
    patrzyłem na to wcześniej, ale jakoś nie mam zaufania do informacji - w sensie
    aktualizacji danych.
    pzdr
    Bogdan

  • 4. Data: 2015-10-29 11:35:11
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 28.10.2015 o 14:24, Bogdann pisze:
    > jakoś nie mam zaufania do informacji - w sensie aktualizacji danych.

    Pierwsza pozycja tabelki: data powstania 2015.10.29 08:05, przewidywana
    data likwidacji 2015.10.29 12:00. Faktycznie wygląda jakby ktoś dotykał
    raz na kwartał.

    --
    Alf/red/