  • 11. Data: 2009-07-11 18:16:09
    Temat: Re: Transport motocykla szczytno-kraków
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sat, 11 Jul 2009 19:26:47 +0200, Norbi napisał(a):

    > I znowu powiedza ze Harley to tylko na przyczepce :D

    Ale wiesz - droga była daleka ;)

    PS. No offence oczywiście - sobota w końcu jest ;)

    Sebastian S.
    FZS 600

  • 12. Data: 2009-07-11 22:07:47
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    Ponieważ w kwestii bycia przygłupem i podkładania się z głupotą nie masz
    sobie równych powiem tak:
    - jeśli chcesz zrobić to drogo to wynajmiesz taxi za 2000 zł i będziesz
    krzyczał że drogo i że "o mój Boże co za kraj" (Twój styl)
    - jeśli chcesz zrobić to tanio, to weźmiesz samochód na gaz, przyczepkę od
    kumpla i zrobisz to za pół ceny.

    - Jeść (Ty jak napisałeś - żreć) musisz bez względu na to czy jesteś w domu
    czy w trasie.
    - Jeśli nie pracujesz 24h/dobę to czas przeznaczony na wycieczkę nie
    przekłada się na kasę tylko na wrażenia

    ergo:
    choćbys nie wiem jak kombinował to i tak, jak się chce, da się to zrobic
    sporo taniej a nie sporo drożej niż owe 300zł

    Jak nie chcesz na przyszłośc robić za klasykę przygłupa udowadniającego że
    Ziemia jest płaska, to wypowiadaj się WYŁĄCZNIE w kwestiach które
    przerobiłeś a nie jak to masz we zwyczaju że cioteczny stryjek szwagra babki
    ze strony teścia słyszał że.......

  • 13. Data: 2009-07-12 09:53:36
    Od: "woohoo" <2...@D...pl>

    Mustafa:
    > - jeśli chcesz zrobić to tanio, to weźmiesz samochód na gaz, przyczepkę od
    > kumpla i zrobisz to za pół ceny.

    Nie przypominam sobie, aby Konstytucja RP lub jakikolwiek inny akt prawny
    zmuszał obywateli do posiadania samochodów na gaz i kumpli z przyczepkami i
    długami wdzięczności względem nas.

    --
    wo_Ohoo!

  • 14. Data: 2009-07-12 09:55:43
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Mustafa pisze:

    > wypowiadaj się WYŁĄCZNIE w kwestiach które
    > przerobiłeś a nie jak to masz we zwyczaju że cioteczny stryjek szwagra babki
    > ze strony teścia słyszał że.......

    Oczekuje ze Ty sie wypowiesz kiedys na temat. I widze ze ze zrozumieniem
    czytanego masz problem.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 15. Data: 2009-07-12 09:56:51
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Norbi pisze:

    > I znowu powiedza ze Harley to tylko na przyczepce :D

    Tyle ze ja to mam gleboko.

  • 16. Data: 2009-07-12 10:03:40
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    woohoo pisze:

    > Nie przypominam sobie, aby Konstytucja RP lub jakikolwiek inny akt
    > prawny zmuszał obywateli do posiadania samochodów na gaz i kumpli z
    > przyczepkami i długami wdzięczności względem nas.

    I gdyby tworca watku mial auto z LPG i przyczepke to by chyba nie
    tworzyl tego watku :)

  • 17. Data: 2009-07-12 10:25:52
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Mustafa pisze:

    > - jeśli chcesz zrobić to tanio, to weźmiesz samochód na gaz, przyczepkę od
    > kumpla i zrobisz to za pół ceny.

    Prosze Cie. Wylicz ile wyjdzie "za pol ceny". I opowiedz ile motocykli
    przewiozles busem albo na przyczepie. Strasznie jestem ciekawy.

  • 18. Data: 2009-07-12 18:04:55
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 12 Jul 2009 00:07:47 +0200, osobnik zwany Mustafa
    wystukał:

    > Jak nie chcesz na przysz?o?c robiae za klasyke przyg?upa udowadniaj?cego
    > ?e Ziemia jest p?aska,

    to naucz się ustawiać kodowanie

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 19. Data: 2009-07-12 20:57:26
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > Nie przypominam sobie, aby Konstytucja RP lub jakikolwiek inny akt prawny
    > zmuszał obywateli do posiadania samochodów na gaz i kumpli z przyczepkami
    > i długami wdzięczności względem nas.

    Konstytucja do tego nie zmusza, ale mieć kumpli to fajna sprawa. Spróbuj :)
    A jak już będziesz miał to zobaczysz, że znalezienie samochodu na gaz to
    zero problemu, przyczepka też się znajdzie a w ostateczności wynajem takowej
    na dobę kosztuje 20-30 zł :)
    No a że wtedy Ty będziesz miał dług wdzięczności wobec kogoś a nie odwrotnie
    ?? Cóż - kiedyś się kumplowi zrewanżujesz :)

  • 20. Data: 2009-07-12 21:38:49
    Od: "woohoo" <2...@D...pl>

    Mustafa:
    > No a że wtedy Ty będziesz miał dług wdzięczności wobec kogoś a nie
    > odwrotnie ?? Cóż - kiedyś się kumplowi zrewanżujesz :)

    W tym rzecz, że wolę się rewanżować od razu, więc jakąś flaszkę na pewno bym
    kumplowi sprezentował w ramach podzięki, a to, jak by nie było, byłoby
    kosztem, a o kosztach jest tu mowa.

    --
    wo_Ohoo!