    From: radi <r...@s...wireland.org>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Transparent proxy na łączach międzynarodowych?
    Date: Wed, 07 Apr 2004 13:20:39 +0200

    Rafał Jankowski wrote:

    > OK, chyba się wyjaśniło:
    > rafj@fragles:~$ host download.microsoft.com
    > download.microsoft.com CNAME download.microsoft.com.nsatc.net
    > download.microsoft.com.nsatc.net CNAME
    > download.microsoft.com.c.footprint.net
    > download.microsoft.com.c.footprint.net A 206.151.167.94

    [radi@hellfire radi]$ host download.microsoft.com
    download.microsoft.com is an alias for download.microsoft.com.nsatc.net.
    download.microsoft.com.nsatc.net is an alias for
    download.microsoft.com.d4p.net.
    download.microsoft.com.d4p.net is an alias for
    download.microsoft.com.georedirector.akadns.net.
    download.microsoft.com.georedirector.akadns.net is an alias for
    a767.ms.akamai.net.

    :)

    > Czyli na moje oko microsoft korzysta ze squida, albo z czegoś co wygląda
    > jak squid.

    yyup. jak wyzej w linku z poprzedniego mojego postu wrzucilem,
    to content delivery network, rozproszony system dystrybucji w stylu
    akamai. jako ze jest obslugiwana przez C&W, wyglada na to ze jako
    'bonus' dziala w przypadku polaczen tranzytowanych przez ta siec. bo
    zapewne gros Twojego ruchu idzie albo od razu do tej sieci, albo ktorejs
    z sieci wspolpracujacych ktore tranzytuja do C&W.

    --

    ta pani przyszla z tym dyskiem i z nim wychodzi.