  • 11. Data: 2014-08-22 18:02:34
    Temat: Re: Transoptor a wewnętrzne podciągnięcie pinów MCU
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2014-08-22 16:22, Marek pisze:
    > On Fri, 22 Aug 2014 15:39:51 +0200, Paweł Pawłowicz
    >
    > Przeczytałem, nadal nie widzę związku. Mcu może pracować niepoprawnie
    > lub niezgodnie z oczekiwaniami poprzez nieoczekiwane przełączenia stanu
    > ale się nie wieszać.

    W sumie nie wiem, czy rzeczywiście się wiesza. Traci komunikację z
    palmtopem z którego jest sterowany i na który przesyła dane. Z punktu
    widzenia użytkownika nic się nie da zrobić, a więc jakby wisi.
    Nie zmienia to w niczym faktu, że na liniach słabo podciąganych (lub
    słabo ściąganych do masy) indukują się cuda sprawiające kłopoty.

    P.P.