  • Data: 2010-04-23 18:49:00
    Temat: Re: Transmisja danych za pomocš ?wiatła?
    Od: "Papa5merf" <P...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "JanuszR" napisał:
    > Obojętnie jakimi by nie dysponowali jeszcze się nie powstały komputery
    > pozwalające w rozsądnym czasie złamać klucz 256 bitowy. Poza tym na pewno
    > nie zrobi tego Jaś z sąsiedztwa.

    problem w tym że ty ani ja nie mamy zielonego pojęcia jakie komputeru
    powstały, znamy jedynie te ochłapy przeznaczone dla cywiluf, reszta jest
    ściśle tajna, dam przykład: swego czasu armia usa odtajniła pewną
    technologię jako już przestażałą i przekazała bezpłatnie dla cywilnej
    medycyny, problem w tym że te urządzenia były tak zaawansowane technicznie
    że cywile majac całą dokumentację urządzń nie dysponowali technologią do
    jego wykonania, te "przestażałe" urządzenia okazały się dla cywili kosmiczną
    technologią, z komputerami jest podobnie:O)
    a podsłuchiwaniem głównie nie zajmuje się Jaś z sąsiedztwa, ale kgb, mosad,
    cia i peło i oni te kosmiczne technologię o kturych nam się nawet nie śniło,
    posiadają:O)

    > Sam trochę nad tym pracuję :)

    ok, więc rozumiem że ty tego nie potrafisz, ale nie oznacza to że nikt tego
    nie potrafi, a chyba wybitnym matematykiem nie jesteś?:O)

    > Sposób szyfrowania jest jawny http://stud.wsi.edu.pl/~sismolna/des.htm.
    > Nie ma tu miejsca na błędy szyfranta bo dokonuje tego maszyna.

    łapiesz mnie za słufka a nie rozumiesz sensu tego co pisze:O)
    mówiąc o błędach nie maiłem na myśli jakichś pomyłek, ale o wadach, albo
    słabych stronach szyfrowania, a każda metoda szyfrowania ma zarówno mocne
    jak i słane strony, więc żeby szyfrowanie było skuteczne to osoba szyfrująca
    (osoba klikająca "szyfruj" w kompie:O) musi znać te sprawy, oraz sposby
    łamania szufruf, żeby przrpadkiem nie podać klucza na tacy, albo nie sprawić
    ze odszyfrowanie zajmie pare minut a nie 1,079028307E+019 lat:O)
    ja wu\idzę że ty myślisz że łamanie szyfru opiera się wyłacznie na mozolnym
    szukaniu kombinacji, jesteś w błędzie, to jest najmniej skuteczna metoda,
    więc nie wiem dlaczego posługujesz sie nią w obliczeniach?:O)