  • 71. Data: 2012-03-28 23:51:08
    Temat: Re: Transfer kontaktów
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 28 Mar 2012 20:30:18 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > No tak, przecież pliki csv same się edytują i są tak łatwe w obsłudze, że
    > ten wątek W OGÓLE NIE ISTNIEJE.
    > Po co piszesz w nieistniejącym wątku?

    Tak jak ty uswiadamiasz innych ze mozna outlookiem, tak inni uswiadamiaja
    ze mozna przez csv.

    latwe w obsludze ... zalezy co, jak trzeba np poprawic polskie literki w
    tysiacu kontaktow, bo je twoj rekomendowany sposob sp*, to moze byc cakiem
    latwo. Albo np zamienic numer stacjonarny z komorkowym, bo jakos nie
    zadzialalo. Tylko juz trzeba excela, albo innego openoffice.

    Tylko jest w tym jeden niuans - coraz rzadziej import/export do csv jest
    dostepny.

    J.

  • 72. Data: 2012-03-29 00:44:22
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 28 Mar 2012 23:51:08 +0200, J.F. napisał(a):

> [...]
    > latwo. Albo np zamienic numer stacjonarny z komorkowym, bo jakos nie
    > zadzialalo. Tylko juz trzeba excela, albo innego openoffice.

    Mój sposób nie zmienia niczego. Od tego bozia dała mózg, żeby go używać.
    Jeżeli w Outlooku zamiast pl-literek lądują krzaki, to znaczy, że program
    komunikacyjny coś spieprzył. Ctrl+A, Del i zrobić od nowa, tym razem
    lepiej.
    Przy okazji Outlook pozwala łatwo posprzątać bałagan, który większość ludzi
    ma w kontaktach - imię i nazwisko w odwrotnych polach, błędy, niekompletne
    dane. W Outlooku to się edytuje łatwo i przyjemnie.
    Ma tylko jedną wadę - fotki mają bardzo mały rozmiar, w niekórych
    telefonach starczają tylko na miniaturki zamiast na cały ekran.
    Przynajmniej w wersji 2003, może w nowszych coś zmienili.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Mnie wisi jako akcjonariusza gdzie apple zarabia. Wazne zeby byla

  • 73. Data: 2012-03-29 01:07:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 28 Mar 2012 23:44:22 +0100, Waldek Godel napisał(a):

> [...]
    > Jeżeli w Outlooku zamiast pl-literek lądują krzaki, to znaczy, że program
    > komunikacyjny coś spieprzył. Ctrl+A, Del i zrobić od nowa, tym razem

    Ale za drugim razem znow laduja krzaki. Wiec trzeba kolejny raz, i moze
    jeszcze kolejny. A wczesniej trzeba sie dowiedziec co zrobic zeby po Ctrl+A
    i Del nie stracic wszystkich kontaktow w telefonie, co mnie wlasnie dzis
    spotkalo :-)

    > Przy okazji Outlook pozwala łatwo posprzątać bałagan, który większość ludzi
    > ma w kontaktach - imię i nazwisko w odwrotnych polach, błędy, niekompletne
    > dane. W Outlooku to się edytuje łatwo i przyjemnie.

    A jak ? Bo jakos mi sie nie rzucila taka opcja w oczy. Ale to 2010, tam sie
    nic nei rzuca w oczy :-(

    Ale ciagle ma eksport i import do Excela i CSV :-)

    > Ma tylko jedną wadę - fotki mają bardzo mały rozmiar, w niekórych
    > telefonach starczają tylko na miniaturki zamiast na cały ekran.
    > Przynajmniej w wersji 2003, może w nowszych coś zmienili.

    Nazwijmy rzecz po imieniu - pierdoli fotki przy imporcie. I nic nie mozna
    na to poradzic, taki super program :-)

    J.

  • 74. Data: 2012-03-29 01:39:49
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-03-28 20:36, atm pisze:
> [...]
    ODC%5FENUS%5FOATOutlookHome%5FMonTry

    > No i wlasnie dlatego w moim przypadku wolalem 100 tapniec niz instalacje
    > Outlooka tylko po to, zeby przerzucic kontakty i wykasowac ten soft jako
    > ze to wersja 60-cio dniowa. Jesli kontakty przerzucalbym czesciej w obie
    > strony musialbym znalezc cos sktucecznego i tanszego niz "program do
    > synchronizacji kontaktow" za 798zl.
    > Ktos zreszta wspomnial wczesniej, ze w jego wypadku obylo sie bez tych
    > wspomnianych przeze mnie potwierdzen przy imporcie kazdego kontaktu.
    > No ale w niektorych przypadkach, byc moze Budzika, Outlook bylby dobra
    > opcja.

    Sony Ericsson przesyłal kontakty go Thunderbird;a, a jakiś program do
    Samsunga topornie chce wysłać do Outloka tylko i wyłacznie.

    --
    animka

  • 75. Data: 2012-03-29 10:29:32
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Thu, 29 Mar 2012 01:07:17 +0200, J.F. napisał(a):

> [...]
    > i Del nie stracic wszystkich kontaktow w telefonie, co mnie wlasnie dzis

    Znów problemy z łącznikiem

    > A jak ? Bo jakos mi sie nie rzucila taka opcja w oczy. Ale to 2010, tam sie
    > nic nei rzuca w oczy :-(

    normalnie, dwuklikiem na kontakt

    > Nazwijmy rzecz po imieniu - pierdoli fotki przy imporcie. I nic nie mozna
    > na to poradzic, taki super program :-)

    Owszem, nie (c)
    Po prostu, zupełnie nie po microsoftowemu, trzyma się przyjętych
    standardów. Standardem jest fotka 90x90 pikseli. W momencie przyjmowania
    standardu to było sporo.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 76. Data: 2012-03-29 21:34:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 29 Mar 2012 09:29:32 +0100, Waldek Godel napisał(a):
    > Znów problemy z łącznikiem

    Nie z lacznikiem, tylko z roznymi opcjami. Z ich rozlozeniem i ukryciem.
    Z jasnoscia wspoldzialania. Z jeb* kreatorami i "inteligentnym"
    oprogramowaniem, ktore nigdy nie wiadomo co zrobi. Z tym ze jest
    "synchronizacja", a nie wyrazne kopiowanie - co, jak i w ktora strone.
    No i z Godlem, ktory twierdzi ze to zadanie na 5 minut :-) A ja juz
    spedzilem ze 2 godziny, jeszcze pare testowych transferow i bede mogl
    podrecznik pisac jak to robic.

    > normalnie, dwuklikiem na kontakt

    No i co to ma dac ? bo to kontakt otwiera, i gdzie tu jakis porzadek
    widzisz ?
    Juz nie mowiac o uporzadkowaniu tysiaca kontaktow.

    J.

  • 77. Data: 2012-03-29 21:37:15
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Thu, 29 Mar 2012 21:34:59 +0200, J.F. napisał(a):

    > No i z Godlem, ktory twierdzi ze to zadanie na 5 minut :-) A ja juz
    > spedzilem ze 2 godziny, jeszcze pare testowych transferow i bede mogl
    > podrecznik pisac jak to robic.

    Kliniczny przypadek problemu z łącznikiem.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Dlaczego znow robisz z siebie durnia ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 78. Data: 2012-03-29 22:12:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 29 Mar 2012 20:37:15 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > Kliniczny przypadek problemu z łącznikiem.

    Powiem tak - popytaj wsrod znajomych kto zmienia telefon, zapros go do
    siebie, udostepnij outlooka i tylko obserwuj jak on sie do tego zabierze.
    Dobrze by bylo gdyby to robil pierwszy raz.

    J.

  • 79. Data: 2012-03-29 22:16:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 29 Mar 2012 22:12:53 +0200, J.F. napisał(a):

    > Powiem tak - popytaj wsrod znajomych kto zmienia telefon, zapros go do
    > siebie, udostepnij outlooka i tylko obserwuj jak on sie do tego zabierze.
    > Dobrze by bylo gdyby to robil pierwszy raz.

    No i zapomnialem dodac - dobrze by bylo zeby to byl outlook 2010, a znajomy
    zmienial nokie, a ty mu NIE podpowiadaj ze ovi suite to g* wielkie i trzeba
    jakis stary program sciagac.

    J.

  • 80. Data: 2012-03-31 10:06:58
    Od: ALEX MR <c...@g...pl>

    W dniu Śr 28 03 2012 18:59, Waldek Godel pisze:

    ODC%5FENUS%5FOATOutlookHome%5FMonTry

    > W 10 sekund znalazłem, plik ściąga się na moim łączu 4.5 minuty, na wolnym
    > będzie z 15 minut, plus instalacja. Da sie przeżyć.

    Pytanie było o znalezienie i *zainstalowanie*.

    --
    ALEX MR, generał lejtnant, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D