  • 41. Data: 2012-03-28 15:47:17
    Temat: Re: Transfer kontaktów
    Od: atm <...@v...pl>

    > Zawsze podziwiam ogrom wysiłku, jaki różni ludzie skłonni są włożyć tylko
    > po to, żeby nie zainstalować Outlooka.

    Masz na mysli pelna wersje?

  • 42. Data: 2012-03-28 15:48:40
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 28 Mar 2012 15:47:17 +0200, atm napisał(a):

    > Masz na mysli pelna wersje?

    Jakąkolwiek.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "wszystkie Androidy razem wziete to blad statystyczny"- Paweł "robbo"

  • 43. Data: 2012-03-28 15:55:16
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-03-28 15:48, Waldek Godel wrote:

    > Jakąkolwiek.

    NIe chce mi sie teraz wnikac czy OE to zrobi, czy jest dostepna instalka
    dla W7. Pelnego Outlooka nie mam i o ile pamietam jest dosc kosztowny
    jak na taki soft. No chyba, ze jest trial 30 dniowy. w kazdym razie ja
    wolalem 100 tapniec.

  • 44. Data: 2012-03-28 16:48:23
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 28 Mar 2012 15:55:16 +0200, atm napisał(a):

    > NIe chce mi sie teraz wnikac czy OE to zrobi,

    A ktoś tu pisał o OE? Masz jakieś zwidy?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Jakbys czytał uwazanie to JA NIE MAM iphone" - Paweł "robbo" Kamiński aka

  • 45. Data: 2012-03-28 16:55:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@y...org napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Zawsze podziwiam ogrom wysiłku, jaki różni ludzie skłonni są włożyć tylko
    > po to, żeby nie zainstalować Outlooka.

    z tego co pamietam - poprzedniego transferu dokonywałem via outlook.
    (SE C702 do E52) i strasznie pokrzaczył pl literki.)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,

  • 46. Data: 2012-03-28 17:02:22
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 28 Mar 2012 14:55:14 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > z tego co pamietam - poprzedniego transferu dokonywałem via outlook.
    > (SE C702 do E52) i strasznie pokrzaczył pl literki.)

    Prawdopodobnie sonyparkinson miał inne kodowanie, a jego oprogramowanie nie
    zadbało o prawidłowe transkodowanie. Opcjonalnie ty nie zaznaczyłeś
    stosownego ptaszka.
    Nokia przy pomocy PC Suite (nie mylić z - przepraszam za brzydkie wyrażenia
    - OVI Suite) przenosi literki do/z Outlooka bezbłędnie.
    Tak samo Windows Mobile, Android oraz nawet gejfon.

    Co by zresztą się zgadzało, bo pamiętam, że miałem trochę gimnastyki, żeby
    przerzucić kontakty z k800 do Blackberry. Wrrróć, żeby je prawidłowo z k800
    wydłubać - później już było z górki.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł

  • 47. Data: 2012-03-28 17:29:12
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-03-28 16:48, Waldek Godel wrote:

    > A ktoś tu pisał o OE? Masz jakieś zwidy?

    Nie, dziwi mnie natomiast proponowanie programu za 798zl do przenoszenia
    kontaktow.

  • 48. Data: 2012-03-28 17:36:26
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 28 Mar 2012 17:29:12 +0200, atm napisał(a):

    > Nie, dziwi mnie natomiast proponowanie programu za 798zl do przenoszenia
    > kontaktow.

    A kto ci proponował program za 798 zł? Masz jakieś zwidy?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Dlaczego znow robisz z siebie durnia ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 49. Data: 2012-03-28 18:21:32
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości
    Dnia Wed, 28 Mar 2012 15:11:39 +0200, J.F napisał(a):

    >Zawsze podziwiam ogrom wysiłku, jaki różni ludzie skłonni są włożyć
    >tylko
    >po to, żeby nie zainstalować Outlooka.

    Jestes pewien ze tak szybko znajdziesz i zainstalujesz te rzekomo
    istniejaca i darmowa wersje outlooka ?

    Albo ze majac dostepnego outlooka, uda ci sie w 5 minut utworzyc nowa
    tozsamosc, zaimportowac kontakty, wyeksportowac na drugi telefon, ze
    zrobi to dobrze za pierwszym razem. Ze nie bedziesz potem musial dysku
    formatowac, zeby moc kontakty usunac z outlooka i nie drżeć ze sie
    usuna z telefonu ? Z obu telefonow ?

    Zeby nie byc goloslownym to wlasnie to sprobowalem, i teraz powtarzam
    sobie: jeb* nokia, jeb* microsoft, jeb* Godel ze swoimi jeb* radami,
    jeb* moja glupota, przeciez k* wiedzialem ze to nie moze dobrze
    zadzialac, po ch* probowalem.
    Teraz siedze i klikam .... a nie, uff, nokia odzyskala 5% zaufania.

    Nie k* - zadnych jeb* outlookow i automatow - ja chce miec kontrole co
    kopiuje, gdzie kopiuje i jak kopiuje.

    Jeb* nokia.

    J.

  • 50. Data: 2012-03-28 18:28:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości grup

    >Prawdopodobnie sonyparkinson miał inne kodowanie, a jego
    >oprogramowanie nie
    >zadbało o prawidłowe transkodowanie. Opcjonalnie ty nie zaznaczyłeś
    >stosownego ptaszka.

    A gdzie ty tam jakies ptaszki widzis do zaznaczenia ?

    >Nokia przy pomocy PC Suite (nie mylić z - przepraszam za brzydkie
    >wyrażenia
    >- OVI Suite) przenosi literki do/z Outlooka bezbłędnie.

    Ale po ch* polecac niedostepne programy ?
    Jest Nokia suite i trzeba sie z tym nauczyc zyc :-P
    I jest office 2010, w dodatku pewnie niedlugo.

> [...]
    >żeby
    >przerzucić kontakty z k800 do Blackberry. Wrrróć, żeby je prawidłowo

    A co, nie potrafiles zaznaczyc wlasciwego haczyka :-P

    J.